  • 1. Data: 2009-02-18 14:04:12
    Temat: Problemy z Lenovo S10
    Od: "WebSmok" <w...@w...pl>

    Witam.
    Może już się ktoś starł z podobnymi problemami:
    1. Czasami po ponownym rozruchu coś dziwnego dzieje się z wyglądem ekranu.
    Używam klasycznego Windows, a pojawiają się w nim elemęty z Wyglądu XP.
    Czasami są to przyciski, czasami ramki i inne elemęty okna. Po ponownym
    restarcie wszystko wraca do normy...
    2. Gorszy problem to taki iż raz na 5, 8 uruchomień system zawiesza się
    zaraz po uruchomieniu i to tak, że jedynie power ratuje sytuację.
    Sprawdziłem dysk i pamięć wszystko OK. Wygląda na to że podczas uruchamiania
    zabija go jakaś aplikacja.
    Z góry dziękuję, pozdrawy.
    WebSmok

  • 2. Data: 2009-02-18 15:04:29
    Temat: Re: Problemy z Lenovo S10
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "WebSmok" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaraz po uruchomieniu i to tak, że jedynie power ratuje sytuację.
    > Sprawdziłem dysk i pamięć wszystko OK. Wygląda na to że podczas

    czyli problem nie jest sprzetowy

  • 3. Data: 2009-02-19 08:35:49
    Od: "WebSmok" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "WebSmok" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > czyli problem nie jest sprzetowy
    No, to może być np. problem Windows? Oryginalnie jest Win chałupa, ale zdaje
    się nie jest tak różna od Pro by robić takie szopki...
    WebSmok

  • 4. Data: 2009-03-20 10:09:50
    Od: BartekK <s...@N...org>

    WebSmok pisze:
> [...]
    > Używam klasycznego Windows, a pojawiają się w nim elemęty z Wyglądu XP.
    > Czasami są to przyciski, czasami ramki i inne elemęty okna. Po ponownym
    NTG, ale tak ma oryginalny XP-home który jest preinstalowany w lenovo.
    Zrób reinstalacje po swojemu i problem zniknie. Albo wywal usługę
    systemową "schematy wizualne" czy jakos tak..

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173