  • 1. Data: 2009-02-18 22:15:12
    Temat: podswietlanie martycy _ dell d 630
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Otoz,posiadam owego laptopa,jednakze dziwnie wyglada sprawa podswietlania
    matrycy..otoz.. po bokach mam lekko ciemnawe pasy ..wczesniej wydawalo mi
    sie ze ow pas ciemniejszego ekranu jest na dole ..a tu... po bokach ...
    dziwnie wyglada sprawa ..
    Wczesniej mialem fujitsu amilo pro i tam podswietlanie matrycy wygladalo o
    wiele lepiej jak w delu, pomimo ze to model o klaseeee gorszy..
    zatem,zwracam sie z prosba do uzywkownikow della D630,czy Wy tez tak macie ?

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-02-19 20:54:54
    Temat: Re: podswietlanie martycy _ dell d 630
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    CeZ__134 napisal(a):

    > wiele lepiej jak w delu, pomimo ze to model o klaseeee gorszy..
    > zatem,zwracam sie z prosba do uzywkownikow della D630,czy Wy tez tak macie ?

    niet

    --
    pozdrawiam, Zbylut