  • 31. Data: 2023-04-21 21:57:40
    Temat: Re: Jak zamontować szpicla (samobójcy)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 18.04.2023 o 15:47, Trybun pisze:

    > Jak już 11 jest zainstalowana to potrafi wyłączyć nie tylko TPM ale cały
    > układ security. Tak zrobił u mnie. Modemy Huawei czy VirtualBox są
    > niezgodne i w11 zalecił ich usunięcie, a że tego nie zrobiłem to
    > wyłączył prawie wszystko to co było początkowo warunkiem instalacji.

    Co za chamy :-(

    --
    animka

  • 32. Data: 2023-05-05 09:19:50
    Temat: Re: Jak zamontować moduł TPM 2.0
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Wręcz przeciwnie. Krzyczą rozdzierająco tak. Kilkam i mam za parę dni,
    > pod nos. A jeszcze w takim wyborze, że żaden sklep stacjonarny nawet w
    > pobliżu nie siedział.

    > Sekret w tym, żeby nie kupować rzeczy nowych. Z tych używanych, często w
    > bdb stanie, co mogli już dawno wyrwali.

    Oj nie zamawiał Ty elementów zawszenia do Volvo, czy silniczka krokowego
    do Chevroleta. Kilka miesięcy zmarnowane bo nie byli w stanie przysłać
    pasującej części. Zdecydowanie wybieram zakup tradycyjny.
    Przeważnie nie ma alternatywy dla nowych rzeczy. Ale te nowe są jakie
    są, może nie wszyscy widzą ale po rozpadzie ZSRR mamy renesans
    światowego kapitalizmu. A dla kapitalisty liczy się tylko zysk.

  • 33. Data: 2023-05-05 09:26:11
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 21.04.2023 o 21:57, Animka pisze:

    > Co za chamy :-(

    A może to i dobrze, te ich ochrony niczego poza spowalnianiem kompa nie
    gwarantują.

  • 34. Data: 2023-05-05 20:37:15
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 05.05.2023 o 09:26, Trybun pisze:

    > A może to i dobrze, te ich ochrony niczego poza spowalnianiem kompa nie
    > gwarantują.

    To znaczy, że jak to wylączę to zamknie się Windows Defender i te jego
    odnogi?

    --
    animka

  • 35. Data: 2023-05-06 11:22:00
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 05.05.2023 o 20:37, Animka pisze:

    > To znaczy, że jak to wylączę to zamknie się Windows Defender i te jego
    > odnogi?

    Nie, źle sformułowałem - to nie są ich, czyli Microsoft ochrony a
    producentów sprzętu, Microsoft w W11 tylko tego wymaga.

  • 36. Data: 2023-05-06 12:22:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 06.05.2023 o 11:22, Trybun pisze:

    > Nie, źle sformułowałem - to nie są ich, czyli Microsoft ochrony a
    > producentów sprzętu, Microsoft w W11 tylko tego wymaga.

    To co Ci konkretnie ten Microsoft wyłączył?

    --
    animka

  • 37. Data: 2023-06-18 16:33:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Nie, źle sformułowałem - to nie są ich, czyli Microsoft ochrony a
    > producentów sprzętu, Microsoft w W11 tylko tego wymaga.

    Szkoda, że nie można tego wywalić (wyszarzone opcje).
    Dodam jeszcze (nie wiem czy o tym pisałam), że poeksperymentowałam w
    Biosie i ten TPN2 się włączył i Win11 Pro zainstalowałam wkrótce po
    napisaniu tego j.w posta.

    --
    animka

  • 38. Data: 2023-06-19 17:44:57
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.05.2023 o 12:22, Animka pisze:

    > To co Ci konkretnie ten Microsoft wyłączył?

    MS nazywa to - "funkcjami izolacji rdzenia".

  • 39. Data: 2023-06-19 17:45:55
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 18.06.2023 o 16:33, Animka pisze:

> [...]
    > Dodam jeszcze (nie wiem czy o tym pisałam), że poeksperymentowałam w
    > Biosie i ten TPN2 się włączył i Win11 Pro zainstalowałam wkrótce po

    Po co, tym bardziej że skoro są wyszarzone to nie są aktywne..
    I jakie wrażenia robi 11tka? Jak dla mnie to numero due wśród
    dotychczasowych wersji, zaraz po XP.

  • 40. Data: 2023-06-19 23:31:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 19.06.2023 o 17:44, Trybun pisze:

    > MS nazywa to - "funkcjami izolacji rdzenia".

    Nic mi to nie mówi. Gdzie to jest i co to jest.

    --
    animka