  • 41. Data: 2023-06-19 23:39:26
    Temat: Re: Jak zamontować szpicla (samobójcy)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 19.06.2023 o 17:45, Trybun pisze:

    > Po co, tym bardziej że skoro są wyszarzone to nie są aktywne..

    To znaczy,że Microsoft nie pozwala tego wywalić ani nic zmienić we
    właściwościach.
    Tego defendera mam 2 razy. Raz w folderze programi files (86), a drugi
    raz w programie files (64 bit).

    > I jakie wrażenia robi 11tka? Jak dla mnie to numero due wśród
    > dotychczasowych wersji, zaraz po XP.

    Już się przyzwyczaiłam, bo najpierw (po Win.8.1) miałam krótko co prawda
    Win.10.

    --
    animka

  • 42. Data: 2023-06-20 13:41:40
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.06.2023 o 23:39, Animka pisze:

    > To znaczy,że Microsoft nie pozwala tego wywalić ani nic zmienić we
    > właściwościach.
    > Tego defendera mam 2 razy. Raz w folderze programi files (86), a drugi
    > raz w programie files (64 bit).

    Aby defender się nie włączał można zainstalować zewnętrznego antywirusa.

    > Już się przyzwyczaiłam, bo najpierw (po Win.8.1) miałam krótko co
    > prawda Win.10.

    Z czasem zobaczysz więcej zalet, ot choćby mocno usprawniony system
    aktualizacji.

  • 43. Data: 2023-06-20 13:43:25
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.06.2023 o 23:31, Animka pisze:

    > Nic mi to nie mówi. Gdzie to jest i co to jest.

    Mi też nie bardzo, wchodząc głębiej w opcję security mam informację że
    "integralność pamięci jest wyłączona", gdy tą opcję zaptaszkuję na
    "włącz"  to dostaję komunikat że niektóry mój sprzęt jest
    niekompatybilny i zaleca się jego odinstalowanie. Ale przecie nie mogę
    odinstalować modemu GSM z którego korzystam do łączenia z netem. Tak
    więc jak widać nie tylko TPM i inne wymagane na wstępie przez 11kę
    pierdoły ale także cała masa innego niewymienionego wcześniej sprzętu a
    który się liczy bo inaczej cały system zabezpieczeń kompa z W11 nie
    będzie działał.

  • 44. Data: 2023-06-20 14:34:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 20.06.2023 o 13:41, Trybun pisze:

    > Aby defender się nie włączał można zainstalować zewnętrznego antywirusa.

    > Z czasem zobaczysz więcej zalet, ot choćby mocno usprawniony system
    > aktualizacji.

    Znasz to?
    https://www.onet.pl/technologie/komputerswiat/w-ten-
    prosty-sposob-uruchomisz-ukryte-motywy-windows-11-ni
    estandardowe-kompozycje/rwkzfrf,3355dd20

    --
    animka

  • 45. Data: 2023-06-20 14:36:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 20.06.2023 o 13:43, Trybun pisze:

> [...]
    > pierdoły ale także cała masa innego niewymienionego wcześniej sprzętu a
    > który się liczy bo inaczej cały system zabezpieczeń kompa z W11 nie

    Aha

    --
    animka