  • 1. Data: 2023-03-24 08:01:54
    Temat: VeraCrypt nie mozna wejść do BIOSu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dopiero odpięcie dysku przywraca tę możliwość.

    Czy VeraCrypt tak bardzo chce być pierwszy, że operator
    nie ma szans wbić się z klawiszem F2 przed nim?

    --
    Piter

    weekendzik w PL :)

  • 2. Data: 2023-03-24 16:02:30
    Temat: Re: VeraCrypt nie mozna wejść do BIOSu
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2023-03-24 o 08:01, PiteR pisze:
    > dopiero odpięcie dysku przywraca tę możliwość.
    >
    > Czy VeraCrypt tak bardzo chce być pierwszy, że operator
    > nie ma szans wbić się z klawiszem F2 przed nim?

    A moze wystarczy wyłączć opcję Fast Boot w Bios / UEFI?

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2023-03-24 17:02:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tvke27$19bc6$1@news.icm.edu.pl>
    user Tasiorsa pisze tak:

    > A moze wystarczy wyłączć opcję Fast Boot w Bios / UEFI?

    VeraCrypt przy instalacji siebie każe wyłączać Fast Boot.

    Mnie to mniej przeszkadza niż chciałbym się dowiedziec jak VeraCrypt to
    robi że nie daje szansy F2.

    W BIOS jest wymieniony VeraCrypt jako urządzenie bootujące.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2023-03-25 10:24:37
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 24.03.2023 o 08:01, PiteR pisze:

    > Czy VeraCrypt tak bardzo chce być pierwszy, że operator
    > nie ma szans wbić się z klawiszem F2 przed nim?

    soa#1

  • 5. Data: 2023-03-25 13:55:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tvmekl$4fb$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    user m4rkiz pisze tak:

    > soa#1

    masz core duo dlatego zdążasz ;)

  • 6. Data: 2023-03-25 16:43:13
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 25.03.2023 o 13:55, PiteR pisze:
    > masz core duo dlatego zdążasz ;)

    blisko, aorus master b550, procek chyba mniej istotny