  • 1. Data: 2010-03-23 12:41:27
    Temat: pinologia czujnika g62 -
    Od: "news" <m...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanie który to jest PIN3 czujnika G62
    w samochodzie SEAT toledo II 99 rok AHF pomoże ktoś ?

  • 2. Data: 2010-03-23 13:25:14
    Temat: Re: pinologia czujnika g62 -
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-23 12:41, news pisze:
    > Witam
    > Mam pytanie kt?ry to jest PIN3 czujnika G62
    > w samochodzie SEAT toledo II 99 rok AHF pomo?e kto? ?

    w G62 są jakby zawarte 2 czujniki - jeden daje odczyt na zegar, drugi do
    ECU, 3cia noga to pewnie masa.

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-03-23 14:30:16
    Od: "news" <m...@o...pl>

    nie 3 to chyba daje sygnał do kompa i na nim chce zrobić przekaźnik
    odcinający żeby lepiej palił na ciepłym

  • 4. Data: 2010-03-23 16:51:17
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-23 14:30, news wrote:
    > nie 3 to chyba daje sygnał do kompa i na nim chce zrobić przekaźnik
    > odcinający żeby lepiej palił na ciepłym

    ECU=komp