  • 1. Data: 2010-03-23 10:24:17
    Temat: szuwaks poszukiwany
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    potrzebuję jakiejś chemii do wyczyszczenia sobie układu chłodzącego...
    szukam na allegro, ale jakoś nie mogę trafić... może one mają jakąś
    konkretną nazwę? widział Ktoś gdzieś takie substancje?

  • 2. Data: 2010-03-23 10:37:23
    Temat: Re: szuwaks poszukiwany
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hoa1h0$l1g$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > potrzebuję jakiejś chemii do wyczyszczenia sobie układu chłodzącego...
    > szukam na allegro, ale jakoś nie mogę trafić... może one mają jakąś
    > konkretną nazwę? widział Ktoś gdzieś takie substancje?

    Nalać wody, pojeździc ze 100 km i wylać, potem ewentualnie powtórzyć i nalać
    normalnego środka chłodniczego

  • 3. Data: 2010-03-23 10:39:54
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 23 Mar, 10:24, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
    > potrzebuję jakiejś chemii do wyczyszczenia sobie układu chłodzącego...
    > szukam na allegro, ale jakoś nie mogę trafić... może one mają jakąś
    > konkretną nazwę? widział Ktoś gdzieś takie substancje?

    Prestone Super Radiator Flush. Do nabycia w większości
    supermarketów :)

    --
    Gom

  • 4. Data: 2010-03-23 10:43:31
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Nalać wody, pojeździc ze 100 km i wylać, potem ewentualnie powtórzyć i
    > nalać normalnego środka chłodniczego

    Jak ukłąd zasyfiony olejem to woda nie da rady

    grzech
    nyska

  • 5. Data: 2010-03-23 11:05:03
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > potrzebuję jakiejś chemii do wyczyszczenia sobie układu chłodzącego...
    > szukam na allegro, ale jakoś nie mogę trafić... może one mają jakąś
    > konkretną nazwę? widział Ktoś gdzieś takie substancje?

    zebys zaraz nie pisal "czym uszczelnic lekki wyciek z ukladu chlodzenia"

    Icek

  • 6. Data: 2010-03-23 16:59:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-23, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > zebys zaraz nie pisal "czym uszczelnic lekki wyciek z ukladu chlodzenia"

    Sprawdzić czy nie pisał wcześniej ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-03-23 18:31:33
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a przy okazji, u mnie w samochodzie w układzie chłodzenia wszystko pokryte
    jest jakąś czarną substancją... nie wiem co to może być, kiedyś była na
    wierzchu piana która pachniała jak olej... ale nurtuje mnie ta czarna
    substancja... może już ktoś dolewał jakiegoś ustrojstwa do układu, bo na
    przykład z chłodnicy cieknie... kilka razy podgrzałem silnik, olej to chyba
    powinien się rozpuścić w wodzie, a ta czarna substancja nic... co to może
    być?

  • 8. Data: 2010-03-24 08:41:38
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ....olej to chyba powinien się rozpuścić w wodzie, a ta czarna substancja
    > nic... co to może być?
    Oczyyywiście ! :)

  • 9. Data: 2010-03-24 12:25:22
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >a ta czarna substancja nic... co to może być?

    Pewnie nagar z cylindrów Ci się tam zbiera :)

    grzech
    nyska