  • 51. Data: 2019-04-26 13:22:12
    Temat: Re: Jaka drukarka?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-25 o 21:55, Animka pisze:

    > Jaką masz drukarkę? Pewnie laserową.

    Kilka OKI serii 3xx, 5xx, FlatBed.
    Oki 14ex, 5200, MS342DN, B410
    Mera MDG-1.
    Apple Laser Writer II
    Lexmark C762 z dodatkami
    HP DJ 320, DJ600,
    Epson SC 640, SC740,
    Datamax HeavyDuty DMXI-4201TT
    Epson DFX 8500,
    Zebra EPL i LP,
    IBM 6182-2
    Brother MFC T910DW
    Brother 5350DN

    To te, które teraz pamiętam, a które były lub są u mnie.

    Oprócz tego dziesiątki różnych innych instalowanych i konfigurowanych u
    klientów. W tym też stricte foto oraz kredkowe.

    Dlaczego pytasz?
    Robisz statystyki? ;)

    Jak chcesz bardzo tanią i do dużej ilości wydruków z grupy atramentowej,
    to proponuję MFC T910DW pracująca z systemem CISS.
    Ale przypuszczam, że aż tyle nie drukujesz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 52. Data: 2019-04-26 21:00:31
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-26 o 13:22, Adam pisze:

    > Kilka OKI serii 3xx, 5xx, FlatBed.
    > Oki 14ex, 5200, MS342DN, B410
    > Mera MDG-1.
    > Apple Laser Writer II
    > Lexmark C762 z dodatkami
    > HP DJ 320, DJ600,
    > Epson SC 640, SC740,
    > Datamax HeavyDuty DMXI-4201TT
    > Epson DFX 8500,
    > Zebra EPL i LP,
    > IBM 6182-2
    > Brother MFC T910DW
    > Brother 5350DN

    Aha, rozumiem. W takim razie możesz "pobawić się" wieloma drukarkami.

    > To te, które teraz pamiętam, a które były lub są u mnie.
    >
    > Oprócz tego dziesiątki różnych innych instalowanych i konfigurowanych u
    > klientów. W tym też stricte foto oraz kredkowe.
    >
    > Dlaczego pytasz?

    A tak sobie. Z ciekawości.

    > Robisz statystyki?  ;)

    Nie.

    > Jak chcesz bardzo tanią i do dużej ilości wydruków z grupy atramentowej,
    > to proponuję MFC T910DW pracująca z systemem CISS.
    > Ale przypuszczam, że aż tyle nie drukujesz.

    Mam dobrą (odpukać) drukarkę i nie narzekam.
    Książek nie drukuję to mi żyłka nie pęknie jak sama włożę kartkę do
    wydrukowania drugiej strony.
    Jakbym miała kupić drukarkę to kupiłabym taką jaką ma Budzik.

    --
    animka

  • 53. Data: 2019-04-26 21:20:04
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-26 o 13:22, Adam pisze:
    > to proponuję MFC T910DW

    To jest chyba ten tluk Brother?
    Żałuję, że złodziejom z serwisu nie kazałam odesłać mi z powrotem
    zepsutej drukarki, bo zostawili ja u siebie, zreperowali i na pewno
    sprzedali.
    Nie chcę już o tym pisać, to historia. Może któryś już się udławił.

    --
    animka