  • 1. Data: 2021-04-13 23:12:27
    Temat: Napromieniowani i na wskroś wydymani (na sucho)!
    Od: GurguLenso <g...@p...patataya.patataya.patataya.pro>

    OPERACJA PSYCHOLOGICZNA COVID-19. METODY ŁAMANIA PSYCHIKI I TWORZENIA
    PODPORZĄDKOWANIA

    Artykuł powstał na podstawie wykładów psychologa Richarda Grannona
    'Stand Up for yourself'.

    Narracja Covid-19 to profesjonalna operacja psychologiczna
    zaprojektowana przez sztab psychiatrów i psychologów, mająca na celu
    całkowite zburzenie obecnej percepcji świata i stworzenie Nowego Ładu.
    Jest częścią Agendy 2030 realizowanej przez ONZ mającej na celu
    całkowite przemodelowanie życia i stosunków społecznych. Żeby to
    osiągnąć trzeba najpierw skłonić ludzi, żeby zgodzili się na wszystko.

    To, co się obecnie dzieje i techniki, które są stosowane oparte są na
    schemacie osaczania ofiary przez psychopatę, tylko że w skali makro.
    Wszyscy jesteśmy ofiarami. Będziemy ofiarami jeszcze przez kilka lat,
    dlatego ważne jest, żeby wiedzieć, jakiej psychomanipulacji jesteśmy
    poddawani a także jak się przed tym bronić. Teraz przedstawię
    techniki, które są stosowane. W kolejnym artykule remedium.

    TECHNIKI STOSOWANE W OPERACJI COVID-19

    1. Gaslightnining - zaburzanie percepcji rzeczywistości. Ta technika
    polega na wmawianiu ofiarom, że rzeczywistość, którą widzą nie jest
    prawdą i że kwestie oczywiste wcale takimi nie są. Cechą naturalnej
    pandemii jest to, że ludzie najpierw obserwują pewne zjawiska a potem
    zaczyna się mówić o nich w mediach. Tutaj było odwrotnie. Żyliśmy
    normalnie i gdyby nie powiedzieli w środkach masowego przekazu, że
    jest jakaś pandemia to nikt by nawet tego nie zauważył. Przechodzili
    byśmy jak dotychczas normalne sezonowe okresy przeziębień i uważali
    byśmy to za normalne. Gaslightning doprowadził do tego, że znaczna
    część społeczeństwa zaczęła postrzegać choroby sezonowe dróg
    oddechowych jako śmiertelne zagrożenie. Gdyby ktoś rok temu powiedział
    lekarzom, że będą zamykać przychodnie, bo mogą do nich przyjść chorzy
    ludzie to puknęli by się w głowę. Teraz jednak stało się to częścią
    nowej percepcji rzeczywistości i zaczyna być uważane za normalne.
    Zauważcie, że mnóstwo rzeczy, które jeszcze rok temu uważaliśmy za
    niemożliwe stały się nową normalnością. Już nawet przestajemy
    kwestionować absurdy, które mnożą się z dnia na dzień.

    2. Wymuszanie narracji. Zdominowanie dialogu społecznego. Wymuszanie
    narracji polega na nieustannym bombardowaniu ofiary określonymi
    informacjami. Działa to na zasadzie kłamstwa, które powtórzone tysiąc
    razy staje się prawdą. Nawet ludzie, którzy na co dzień kierują się
    rozsądkiem zaczynają w ten rozsądek i trzezwą ocenę rzeczywistości
    wątpić. Zaczynają myśleć: może jednak jest ta pandemia?

    3. Przepowiadanie przyszłości - kreowanie wizji świetlanej
    przyszłości, która nastąpi po pokonaniu wirusa. Ale jeszcze musimy
    chodzić w maskach, jeszcze musimy zostać w domu, jeszcze musimy się
    zaszczepić. TO JESZCZE TYLKO DWA TYGODNIE. Zauważcie, że minął rok od
    kiedy zostaliśmy zamknięci na dwa tygodnie i granica świetlanej
    przyszłości coraz bardziej się przesuwa. Wszystko, co dobre ma zdarzyć
    się w przyszłości, która ciągle jest odsuwana w czasie i która tak
    naprawdę nigdy może nie nadejść. Ale tego wam wprost nie powiedzą.

    4. Obwinianie ofiary. Psychopaci nigdy nie przyznają, że to oni są
    winni doprowadzenia ofiar do sytuacji bez wyjścia. Nigdy nie
    przyznają, że to oni stworzyli sytuację, w której ofiary cierpią.
    Zamiast tego, będą wmawiać ofiarom, że to one są winne obecnego stanu
    rzeczy. Mówią, my chcieliśmy dobrze, ale to wasza wina, bo chcecie
    jezdzić na urlopy, bo chcecie się ze sobą spotykać, bo chcecie
    obchodzić święta. My chcemy dobrze, ale to wasza wina, że się nie
    stosujecie. Prowadzi to do sytuacji, w której ofiara zaczyna
    postrzegać swojego oprawcę jako wybawcę z obecnego stanu rzeczy.
    Ofiara oczekuje, że oprawca znajdzie jakieś rozwiązanie. W ten sposób
    buduje się uległość.

    5. Izolacja. Izolacja jest najlepszą metodą złamania psychiki.
    Izolację od lat stosuje się w więzieniach wobec najgrozniejszych
    przestępców i wśród więzniów jest ona uważana za najgorszą karę.
    Izolacja prowadzi do rozmontowania psychiki, zakwestionowania poczucia
    własnej wartości, utraty poczucia sensu życia.

    .

  • 2. Data: 2021-04-14 09:33:51
    Temat: Re: Napromieniowani i na wskroś wydymani (na sucho)!
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/04/2021 23:12, GurguLenso nabreził:
    > [ciach]

    Zmień operatora i plan dawek.

  • 3. Data: 2021-04-14 23:12:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-14 o 09:33, heby pisze:
    > On 13/04/2021 23:12, GurguLenso nabreził:
    >
    > Zmień operatora i plan dawek.

    Przeczytałeś? Przecież on prawdę pisze.

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-04-15 08:28:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.04.2021 o 23:12, Animka pisze:

    > Przeczytałeś? Przecież on prawdę pisze.

    na serio? przekonasz mnie?

    mająca na celu
    całkowite zburzenie obecnej percepcji świata i stworzenie Nowego Ładu.
    moim zdaniem teraz mamy "nowy ład" w postaci ograniczeń i rządy próbują
    go zluzować dając nam odporność na chorobę

    Jest częścią Agendy 2030 realizowanej przez ONZ mającej na celu

    wskaż w omawianym tekście argumenty i dowody na powyższe

    bo moim zdaniem reszta jest prawdą, ale bez związku z tezą. można było
    tam wkleić przepis na sernik wiedeński -też byłoby tak samo logicznie,
    tyle że nie na czasie.

    ToMasz

  • 5. Data: 2021-04-15 09:19:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2021 23:12:55 +0200, Animka napisał(a):

    > Przeczytałeś? Przecież on prawdę pisze.

    O! Macie tego samego lekarza?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2021-04-15 12:49:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Mundurowy co skuł awanturnicę miał też pałkę. Też mi wydarzenie ;-)

  • 7. Data: 2021-04-15 23:04:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/04/2021 23:12, Animka wrote:
    > Przeczytałeś? Przecież on prawdę pisze.

    Nie, to tylko jeden z przykładów wywodów schizów wyciągających wnioski z
    cudzych urojeń bo im akurat pasują do choroby, a im wszystko pasuje i
    układa się logiczną całość.

    Od czasu jak zmuszono mnie do Facebooka przekonałem się, że to
    podstawowa jednostka chorobowa społeczeństwa, własnoręczne wyciąganie
    cudzych wniosków przy niedostatecznym poziomie intelektu i doświadczenia.

  • 8. Data: 2021-04-16 10:45:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Apr 2021 23:12:55 +0200, w <s57lto$1684$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Przeczytałeś? Przecież on prawdę pisze.

    Ty też zmień lekarza.

  • 9. Data: 2021-04-17 15:29:22
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Przeczytałeś? Przecież on prawdę pisze.

    Zmień leki

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2021-04-26 02:21:00
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 15 kwi 2021 o 01:54, Vindagor Pegirosso pisze:

    > (szybko oglądać, puki

    Puki se w główkE?... ;)

    > neofaszystowska junta iluminatów skasuje).

    - póki junta iluminatów Kasuje
    - póki junta iluminatów nie skasuje?

    Ze słownika PWN:
    póki spójnik wskazujący na ograniczenie czasu trwania
    czynności lub stanu wymienionych w zdaniu nadrzędnym;
    dopóki

    Pracował, póki mógł.
    Ucz się, póki jesteś młody.
    Odejdź, pókim dobry.
    Zastanów się, póki czas.
    Póki będziesz zdrowa, to wszystko będzie dobrze.
    Póki deszcz padał, póty siedział w domu.

    --