  • 1. Data: 2009-04-25 19:36:30
    Temat: Jaką kurtkę zakupić na enduro turystyczne?
    Od: a...@g...com

    Witam.

    Zastanawiam się jaką kurteczkę i ewentualnie spodnie kupić na BMW R
    1200 Gs.
    Ze starego stroju trochę już wyrosłem, stąd moje poszukiwania nowego.
    Podoba mi się BMW Rallye Pro 2 ale nie wydam 4 tyś za taki komplecik.
    Chyba, że ktoś ma inne bardziej znośne ceny tego modelu?

    POzdrawiam
    Nakiel

  • 2. Data: 2009-04-25 21:15:39
    Temat: Re: Jaką kurtkę zakupić na enduro turystyczne?
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości

[...]

    a może coś takiego co się STORM II nazywa z www.r-l.pl wygląda prawie jak
    bmkwe ale cena jest ludzka a wykonanie widuje codzień u kumpla i wydaje mi
    się że jest warte uwagi.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 3. Data: 2009-04-26 10:37:34
    Od: a...@g...com

    Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> napisał:

    > a może coś takiego co się STORM II

    Nie słyszałem o tej firmie zbyt wiele, ale polecany przez Ciebie model
    jest naprawdę ciekawy.
    Może ktoś mnie oświeci co w Redline piszczy?
    Myślałem też o Modece Discovery.

    Pozdrawiam
    Nakiel

  • 4. Data: 2009-04-26 11:57:02
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> napisał:
    Nie słyszałem o tej firmie zbyt wiele, ale polecany przez Ciebie model
    jest naprawdę ciekawy.

    jest opis kurtek w najnowszym świecie motocykli jak pamiętam, opis tej
    kurtki zaczyna się właśnie od podobieństwa do BMW:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc