  • 1. Data: 2009-04-25 19:41:29
    Temat: Powrót na "siodło" po długiej przerwie. Tylko na jakie?
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Witajcie wszyscy! Od kilku ładnych lat nie zaglądałem na grupę,a od
    sprzedaży mojej GPZ500 minęło jeszcze więcej czasu. Dziś siedząc przy
    piwku stwierdziłem, że czas ponownie kupić jakiś sprzęcik. (kobieta
    wreszcie odpuściła :))

    Mój budrzet to max 18000
    Czego szukam:
    - coś względnie mocnego, do spokojnej, bezpiecznej podróży we dwoje +
    lekki bagaż.
    - elastyczny silniczek (nie lubię zabawy biegami)
    - do turystycznej, spokojnej jazdy (nie mam zapędów rajdowca kamikaze,
    po prostu lubię jeździć)
    - względnie cichy, ekonomiczny, mało awaryjny
    - wygodna, niemęcząca pozycja (nie chce plastika)
    - Typowe krążowniki, klekoty też odpadają.
    - Nie za ciężki do ok 250kg (zalany)
    - Nie za wysoki (wzrost 176cm, ale dosyć krótkie nogi :( )
    - Rocznik nieistotny, w dobrym stanie, zadbany, serwisowany
    (PS. pytałem już w ERZE - nie mają takich :))

    Mój typ to Fazer 1000.

    Jakie są wasze typy? Jak już pisałem jestem nie w temacie od ok 5lat.

  • 2. Data: 2009-04-25 19:58:11
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - Rocznik nieistotny, w dobrym stanie, zadbany, serwisowany
    > (PS. pytałem już w ERZE - nie mają takich :))

    Mój typ: CBF1000

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-04-25 19:59:40
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    CUT_INZ pisze:

    > Mój budrzet to max 18000

    Wielkie sorki za wtopę. Oczywiście budżet

  • 4. Data: 2009-04-25 20:26:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    CUT_INZ pisze:

> [...]
    > - Nie za wysoki (wzrost 176cm, ale dosyć krótkie nogi :( )
    > - Rocznik nieistotny, w dobrym stanie, zadbany, serwisowany

    Gdyby nie to "względnie mocny" i KiloFazer jako typ to Deauville.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-04-25 20:45:55
    Od: kosa <k...@g...com>

    On 25 Kwi, 21:41, CUT_INZ <c...@c...pl> wrote:
    > czas ponownie kupić jakiś sprzęcik. (kobieta
    > wreszcie odpuściła :))

    Jak to zrobiłeś? Dla mnie na razie level nie do przejścia. :)

    --
    yos

  • 6. Data: 2009-04-25 21:11:25
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "kosa" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 25 Kwi, 21:41, CUT_INZ <c...@c...pl> wrote:
    > czas ponownie kupić jakiś sprzęcik. (kobieta
    > wreszcie odpuściła :))

    Jak to zrobiłeś? Dla mnie na razie level nie do przejścia. :)

    Moja żona sama sie wkęcała w moto więc nie miałem probemu.
    Natomiast mój szef tyle gadał o moto że jak już znalazł to szefowa sama mu
    powedziała:
    Weż juz przestań pieprzyc o tych motorach tyko go kup.
    On po prostu zastosował technikę taką że żona już rzygała gadkami o moto i
    stwierdziła że jak sobie facet kupi to ona będzie miała trochę spokoju....
    Wojtek

  • 7. Data: 2009-04-26 07:01:01
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    CUT_INZ pisze:

> [...]
    > - Rocznik nieistotny, w dobrym stanie, zadbany, serwisowany

    Gdyby nie to "względnie mocny" i KiloFazer jako typ to Deauville.

    predzej ST powiedziałabym....

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 8. Data: 2009-04-26 07:02:45
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

> [...]
    > czas ponownie kupić jakiś sprzęcik. (kobieta
    > wreszcie odpuściła :))

    Jak to zrobiłeś? Dla mnie na razie level nie do przejścia. :)

    Zmien kobiete ;)
    A tak powaznie.. to z tego co opowiadaja znajomi, to faktycznie jest
    problem. Wielu kolegów nie moze isc polatac, bo baba.. kupic w ogole nie
    moze bo baba....
    Dla mnie niepojete.. ale ja inna jestem ;)

  • 9. Data: 2009-04-26 07:49:21
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie wszyscy! Od kilku ładnych lat nie zaglądałem na grupę,a > Mój typ
    > to Fazer 1000.

    A mój dla Cieboe to Bandit 1200 lub 1250

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e

  • 10. Data: 2009-04-26 08:22:58
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    DeGie pisze:

    > A mój dla Cieboe to Bandit 1200 lub 1250

    Fazer 1000 - na poczatek nie przekraczaj 5 tys i bedzie ok
    zaczyna jechac bardzo od 4 tys - przy ok 7,5 robi sie ciekawie :)
    Spalanie symboliczne - hample rewelka - przy przebiegach pow
    500 km prosi sie o przerobke kanapy...

    St 1100 - jesli masa katalogowa nie przeraza - to rewelacyjne moto
    na trase - poszukasz dobrze - znajdziesz z systemami - cena niewiele
    wyzsza niz za fazera - tylko przebiegi beda mialy wieksze -
    bo Fazery maja srednio 20-30 tysi.. :P

    Bandit 1200 - za ciezki - duze spalanie - niewiele wiecej moge sie
    wypowiedziec bo nie mialem...

    Norbi
    BLACK xx'03