  • 1. Data: 2010-03-07 21:57:23
    Temat: Jaka nawigacja PL+EU
    Od: Rafał Zawierta <n...@z...info>

    Witam,

    Temat od czasu do czasu się pojawia, ale większość rad to "cokolwiek
    odblokowanego i mapy z p2p", a mnie taki zestaw nie interesuje.

    Chcę się pozbyć zestawu stary PDA iPAQ + zewnętrzny GPS i różniasty soft
    typu AutoMapa.

    Moje oczekiwania to:
    -ekran 4.3", ale ujdzie i 3.5"
    -dokładna mapa PL ale i dokładna mapa EU (czeka mnie w maju wyjazd na
    prowincję we Francji)
    -cena ok 500 zł
    Funkcje multimedialne nie są mi potrzebne, ale zależy mi na dostępie do
    aktualizacji map w Internecie.

    Co z ostatnich nowinek/promocji możecie polecić?

    R.

  • 2. Data: 2010-03-07 23:59:45
    Temat: Re: Jaka nawigacja PL+EU
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 21:57:23 +0100, Rafał Zawierta
    <n...@z...info> said:

    > Moje oczekiwania to:
    > -ekran 4.3", ale ujdzie i 3.5"

    Dowolne urządzenie z takim ekranem, obsługujące program.

    > -dokładna mapa PL ale i dokładna mapa EU (czeka mnie w maju wyjazd na
    > prowincję we Francji)

    Automapa w wersji EU.

    <http://www.skapiec.pl/cat/44-nawigacja-gps.html>

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-03-08 06:35:19
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Rafał Zawierta napisał:

> [...]
    > prowincję we Francji)
    > -cena ok 500 zł
    > Funkcje multimedialne nie są mi potrzebne, ale zależy mi na dostępie do
    Tobacz sobie np. na:
    http://www.agito.pl/gps/pentagram-nomad-gt-p-5220-au
    tomapa-europa.0.356393.html?cid=2593&attr=1:28569
    http://www.agito.pl/gps/pentagram-nomad-p-5210-autom
    apa-europa-51.0.337455.html?cid=2593&attr=1:28569
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-03-08 08:03:44
    Od: "pezet" <p...@o...pl>

    > Co z ostatnich nowinek/promocji możecie polecić?

    pewnie zostane skrytykowany przez maniaków Garminów Mant i innych Mio ale
    osobiscie jestem użytkownikiem TomToma i nie wymieniłbym go już na nic
    innego. Dobry suport ze strony aktualizacji map, dokladne mapy wszystkich
    krajów świata wysokiej jakości urządzenia i bezawaryjna praca. Zatem polecam
    coś z firmy TomTom.

    pozdrawiam
    pezet

  • 5. Data: 2010-03-08 08:08:21
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Rafał Zawierta" <n...@z...info> napisał w
    wiadomości news:hn13qu$km8$1@news.dialog.net.pl...
    > -ekran 4.3", ale ujdzie i 3.5"
    > -dokładna mapa PL ale i dokładna mapa EU (czeka mnie w maju wyjazd na
    > prowincję we Francji)

    Garmin 765GP - tyle, że to będzie jakieś 50% więcej
    do zakładanej kwoty.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-03-08 08:51:00
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "pezet" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > innego. Dobry suport ze strony aktualizacji map, dokladne mapy wszystkich
    > krajów świata wysokiej jakości urządzenia i bezawaryjna praca. Zatem

    Chyba że trafi się coś co ma IGO 8 na pokładzie.
    Fakt że TT wykonany naprawdę solidnie jako sprzęt ale soft i jego obsługa
    mnie denerwuje (chociazby taka pierdoła, że nie mogę sobie palcem mapy
    przewinąć bez zagłebiania się w dzikie podmenu)
    Mam Beckera 7827 - solidny kawałek sprzetu. Teraz sa nowsze, maja wbudowany
    TMC i Bluetotth oraz są już wersje właśnie z IGO na pokładzie a nie powolnym
    Navigonem. Tylko że za 500zł to musiała by być naprawdę dobra promocja a TT
    One kupi - tyle że gołe i wesołe a TMC na zachodzie naprawdę fajnie działa.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-03-08 09:25:14
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" wyskrobał w wiadomości :

    > TMC na zachodzie naprawdę fajnie działa.

    Przychylam się do opinii, jeśli ktoś wybiera się za zachodnią granicę - TMC
    to kapitalna sprawa,

    chodź zastanawiam się czasem na ile aktualność tego TMC zależy od np.
    posiadanego sprzętu, od natężenia ruchu, a może od jeszcze czegoś innego,
    bo zdarzyło mi się kilka razy w godzinach szczytu w Niemczech zignorować
    info o korkach czy wypadku i jak już dojechałem do wskazywanego miejsca to
    nic nie było,
    mój sprzęt to Naviflash, w Polsce nie używam a w Niemczech to jak dla mie to
    aż za dokładny :)

    pzdr,

    nowak

  • 8. Data: 2010-03-08 10:00:07
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 3/8/2010 8:03 AM, pezet wrote:
> [...]
    > wszystkich krajów świata wysokiej jakości urządzenia i bezawaryjna
    > praca. Zatem polecam coś z firmy TomTom.

    A jakiego masz tego TomToma? Ja mam XL i w sumie wszystko jest super,
    ale denerwuje mnie to, ze jak go zostawic na dluzej niezuwanego
    (oczywiscie jest wylaczony), to sie bateria wyladowuje sama z siebie.

    Pozdro!

  • 9. Data: 2010-03-08 10:56:21
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-03-07 23:59, Bydlę pisze:

    > Dowolne urządzenie z takim ekranem, obsługujące program.

    > Automapa w wersji EU.

    Tu bym się nie zgodził. O ile Automapa bardzo dobrze sprawuje się w
    Polsce, to poza nią bywa kiepsko z aktualnością map...

    Może jakieś tańsze urządzenie Tomtoma z serii GO? Nie ma tylu
    graficznych bajerów co Automapa, ale w mojej opinii ma naprawdę dobre
    algorytmy wyszukiwania tras, no i międzynarodowy support.

    Zbyszek

  • 10. Data: 2010-03-08 12:03:36
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-08 10:56:21 +0100, paranoix <p...@o...pl> said:

    > Tu bym się nie zgodził. O ile Automapa bardzo dobrze sprawuje się w
    > Polsce, to poza nią bywa kiepsko z aktualnością map...

    To jest Route 66.
    Nie ma jakichś wad. (no, w Hiszpani może, ale tam to większość map ma
    problemy z aktualizacją ;-))

    > Może jakieś tańsze urządzenie Tomtoma z serii GO? Nie ma tylu
    > graficznych bajerów co Automapa

    Automapa to program.
    Urządzenie, to taki mały komputer na którym program działa.

    --
    Bydlę