  • 1. Data: 2010-03-07 19:42:02
    Temat: kontrolka płynu do spryskiwaczy
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    Witam!
    kontrolka płynu świeci się mimo to, że płynu nalane jest pod sam
    korek. Co może być tego przyczyną?
    (mazda 323f bg 94')
    Pozdrawiam
    Piotr Czuba

  • 2. Data: 2010-03-07 19:48:57
    Temat: Re: kontrolka płynu do spryskiwaczy
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Piotr Czuba napisał(a):
    > Witam!
    > kontrolka płynu świeci się mimo to, że płynu nalane jest pod sam
    > korek. Co może być tego przyczyną?
    Kiepski płyn? ;)
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-07 19:58:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    Piotr Czuba wrote:

    > kontrolka płynu świeci się mimo to, że płynu nalane jest pod sam korek.
    > Co może być tego przyczyną? (mazda 323f bg 94')

    Popsuł się czujnik?

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-03-07 20:18:39
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    On 7 Mar, 19:58, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Popsuł się czujnik?
    >
    > --
    > cokolwiek

    Płyn dobry.
    Jak sprawdzić czy czujnik jest sprawny? Czy takie części są w
    sprzedaży oddzielnie czy cały zbiornik trzeba kupić?

  • 5. Data: 2010-03-07 20:45:35
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-07 20:18, Piotr Czuba pisze:

    > Płyn dobry.
    > Jak sprawdzić czy czujnik jest sprawny? Czy takie części są w
    > sprzedaży oddzielnie czy cały zbiornik trzeba kupić?

    Wydaje nam się, że takiego zbiornika z czujnikiem nie dostaniesz
    oddzielnie, do mazdy sprzedają z całym samochodem.

  • 6. Data: 2010-03-07 20:55:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Piotr Czuba pisze:
    > Witam!
    > kontrolka płynu świeci się mimo to, że płynu nalane jest pod sam
    > korek. Co może być tego przyczyną?

    Tak poza tym co już koledzy pisali o uszkodzonym czujniku:

    Rzuciłem okiem na allegro i znalazłem _tylny_ zbiornik do takiego
    samochodu. Czyli pewnie jest i przedni.

    Może jest wspólna kontrolka na dwa zbiorniki?
    Oba pełne?

  • 7. Data: 2010-03-07 21:11:00
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    On 7 Mar, 20:55, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    > samochodu. Czyli pewnie jest i przedni.
    >
    > Może jest wspólna kontrolka na dwa zbiorniki?

    Oba pełne, z tego co pamiętam to czujnik był tylko na przedni bo
    kiedyś skończył mi się płyn z tyłu i kontrolka się nie zaświeciła, a z
    przednim zbiornikiem działała dobrze (do wczoraj ;/).
    Jutro spróbuję zlokalizować czujnik...

  • 8. Data: 2010-03-07 21:15:24
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-03-07 20:11, Piotr Czuba wrote:

> [...]
    > kiedyś skończył mi się płyn z tyłu i kontrolka się nie zaświeciła, a z
    > przednim zbiornikiem działała dobrze (do wczoraj ;/).

    Znajdź bezpiecznik od czujki, wyciągnij - po problemie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 9. Data: 2010-03-07 21:19:06
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    On 7 Mar, 21:15, DooMiniK <m...@c...pl> wrote:

    > Znajdź bezpiecznik od czujki, wyciągnij - po problemie.
    >
    > --
    > Dominik Siedlak (bachus)

    Wolę jak w samochodzie wszystko działa

  • 10. Data: 2010-03-07 22:35:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 7 Mar 2010 10:42:02 -0800 (PST), Piotr Czuba napisał(a):

    > Witam!
    > kontrolka płynu świeci się mimo to, że płynu nalane jest pod sam
    > korek. Co może być tego przyczyną?

    Awaria.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98