  • 11. Data: 2021-12-25 14:31:06
    Temat: Re: Jaki SIM do nawi?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.12.2021 o 14:10, ALEX MR pisze:

    > Przy okazji nawigacji, czy jakikolwiek smartfon daje radę synchronizować
    > swój zegar, z danymi z satelit? Czy tylko z siecią komórkową?

    Przecież z netem też się synchronizuje. Wyjmij kartę sim i włącz WiFi :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 12. Data: 2021-12-25 22:47:41
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Fri, 17 Dec 2021 12:09:36 +0100, LordBluzg? <m...@p...onet.pl>
    pisal(a):

    >Aero2+pakiet 5zł/mies.

    Orange Free Na Kartę - starter 5 zł,
    5* doładowanie po 5 zł z konta Mój Orange.
    Operacja do końca roku da 62.5 GB, po 1.01 25GN mniej.
    Na koncie MO przedłuż ważność internetu na rok za 29 zł.
    15 minut roboty, 30 zł wydane i zapominasz na rok.

    --
    Pozdrawiam - Marek

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 13. Data: 2021-12-25 23:20:56
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.12.2021 o 22:47, Marek G pisze:

> [...]
    > Na koncie MO przedłuż ważność internetu na rok za 29 zł.
    > 15 minut roboty, 30 zł wydane i zapominasz na rok.

    Osobiście używam Aero2 i jest tylko jeden problem z ilością pakietów, bo
    można kupić max 5 co daje pół roku ale jeśli weźmiesz subskrypcję to
    zapominasz na zawsze, bo się samo ściąga :) i nic dalej nie robisz.

    Nie przegapisz terminu, ważność konta obecnie nieograniczona :]

    Inną sprawą jest, że jeśli masz możliwość wpisania captcha w nawigacji
    to nic nie płacisz, jedynie co godzinę wpisujesz kod. W zależności od
    typu nawigacji jest możliwość dogrania apki, która o tym przypomni.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 14. Data: 2021-12-26 17:08:52
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25.12.2021 o 14:10, ALEX MR pisze:

    > Przy okazji nawigacji, czy jakikolwiek smartfon daje radę synchronizować
    > swój zegar, z danymi z satelit? Czy tylko z siecią komórkową?

    Mam tablet, w którym mogę wybrać pomiędzy GPS i komórkami.
    (nie wiem, co z GLONASS -- innych GNSS nie widzi ów tablet)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 15. Data: 2021-12-26 17:13:03
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 20.12.2021 o 11:56, Adam pisze:

    > Kilkanaście lat temu było można kupić karty do teletransmisji.
    > Kupowało się na pięć lat, a kosztowało tyle, co jeden średni
    > miesięczny abonament.

    Do AG PS wystarczy lejek. Być może do informowania o aktualnych
    warunkach... Do aktualizowania map można wykorzystać inne łącza...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 16. Data: 2021-12-26 18:57:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przejdą na przyszłe okresy?

    -----

  • 17. Data: 2021-12-26 23:13:19
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Sun, 26 Dec 2021 18:57:36 +0100, ąćęłńóśźż <...@...pl> pisal(a):

    >Przejdą na przyszłe okresy?
    >

    >-----
    Jak doładujesz i przedłużysz np 28.12.2021 o rok, to będzie 62.5 GB
    ważne do 28.12.2022.
    Gdy ponowisz operację np 1.10.2022 (i w międzyczasie nie zmienią się
    zasady), to znów dostaniesz premię za doładowanie, nowe GB zsumują się
    z pozostałością i będą ważne do 28.12.2023.

    Byłoby łatwiej, gdybyś odpowiadał pod cytatem...

    --
    Pozdrawiam - Marek