  • 1. Data: 2021-12-04 20:37:26
    Temat: backupowanie zdjęć z telefonu na komputer przez wifi
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    macie jakieś sprawdzone programy żeby telefon np. o ustalonej godzinie wrzucił
    zdjęcia na
    peceta osobie nietechnicznej?

    dropbox, google drive i inne chmury odpadają

    wiem że mogę ręcznie postawić jakiś ftp na komputerze i użyć automate czy czegoś
    podobnego
    do zautomatyzowania uploadów itp. ale chodzi o coś prostszego, może być płatne (ale
    jednorazowo, bez subskrypcji)

  • 2. Data: 2021-12-04 20:39:43
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.12.2021 o 20:37, m4rkiz pisze:
    > macie jakieś sprawdzone programy żeby telefon np. o ustalonej godzinie wrzucił
    zdjęcia na
    > peceta osobie nietechnicznej?

    nie dopisałem - android

  • 3. Data: 2021-12-04 20:49:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 4. Data: 2021-12-04 21:21:30
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 04/12/2021 07:37 PM, m4rkiz wrote:
> [...]
    > czegoś podobnego do zautomatyzowania uploadów itp. ale chodzi o coś
    > prostszego, może być płatne (ale jednorazowo, bez subskrypcji)

    Resilio sync

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 5. Data: 2021-12-05 01:31:28
    Temat: Re: Kopia zapasowa zdjęć z teleSraj'a na bit'młyna przez powietrze
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    m4rkiz wrote...
    > macie jakieś sprawdzone

    http://bit.do/ps-p

    od zarania jego dziejów; używam jako płatny pakiet,
    wodotrysków znacznie więcej niż potrzeba, stabilny,
    często wznawiany, moim zdaniem inne "wypociny" nie
    dorastają temu produktowi do piet.

    --
    Personalidade Onisciente

    ?

  • 6. Data: 2021-12-18 21:43:07
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 05.12.2021 o 01:31, Personalidade Onisciente pisze:

    > http://bit.do/ps-p

    podszedł mi, wszystko bangla, dzięki