  • 1. Data: 2010-05-27 18:54:25
    Temat: Skradziono: Audi A4 RMI 05925
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Dzisiaj w nocy (między 23:00 a 8:00) w Krakowie z ulicy Morawieckiego
    (obok poczty) skradziono czarne Audi A4 (sedan) z 1997 na numerach RMI
    05925.

    Jeżeli ktoś, gdzieś przypadkiem zauważył takie auto (trudno wierzyć w
    cuda, ale kto wie...) to w imieniu brata proszę o kontakt: 505869820.

    Oczywiście czeka nagroda dla znalazcy/informatora.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2010-05-27 19:00:45
    Temat: Re: Skradziono: Audi A4 RMI 05925
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    To juz drugie .... :/

  • 3. Data: 2010-05-27 19:05:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-05-27 19:00, zielony bazyliszek pisze:
    > To juz drugie .... :/

    Fabrykie może braciak ma ...

    6008

  • 4. Data: 2010-05-27 19:48:49
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 27.05.2010 19:00, zielony bazyliszek pisze:
    > To juz drugie .... :/

    Poprzedni post wycofałem, bo pomyliłem się w numerze rejestracyjnym w
    temacie. Nie moja wina, że niektóre serwery nie kasują wycofywanych
    postów...

    Marek

  • 5. Data: 2010-05-27 20:42:00
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > To juz drugie .... :/

    wiesz, skądś wzięło się powiedzenie że mając samochód z VW group należy mieć
    zawsze bilet komunikacji miejskiej w kieszeni bo nigdy nie wiesz kiedy
    będziesz wracał na butach do domu :/

    brat

  • 6. Data: 2010-05-27 22:16:52
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekM wrote:

> [...]
    >
    > Jeżeli ktoś, gdzieś przypadkiem zauważył takie auto (trudno wierzyć w
    > cuda, ale kto wie...) to w imieniu brata proszę o kontakt: 505869820.

    na allegro, otomoto i podobnych patrzyli?

  • 7. Data: 2010-05-27 22:24:23
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:htm842$jlv$2@usenet.news.interia.pl...
    > Dzisiaj w nocy (między 23:00 a 8:00) w Krakowie z ulicy Morawieckiego
    > (obok poczty) skradziono czarne Audi A4 (sedan) z 1997 na numerach RMI
    > 05925.

    Wszystko spoko, ale nie ma takiej ulicy w Krakowie.

  • 8. Data: 2010-05-27 22:27:55
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-27 22:24, neoniusz pisze:
    > U?ytkownik "MarekM"<m...@w...interia.i-popraw-tld.polska
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:htm842$jlv$2@usenet.news.interia.pl...
    >
    > Wszystko spoko, ale nie ma takiej ulicy w Krakowie.

    Przypuszczam, że chodzi o Morawskiego

  • 9. Data: 2010-05-27 22:31:52
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 27.05.2010 22:24, neoniusz pisze:

    > Wszystko spoko, ale nie ma takiej ulicy w Krakowie.

    Tfu, Kazimierza Morawskiego, obok Włóczków, niedaleko Kościuszki.

    Przepraszam za pomyłkę: emocje, dowiedziałem się kilkadziesiąt minut
    wcześniej.

    > Mam nadzieję, że miał AC.

    Nie miał. Zakupiony miesiąc wcześniej, ciężko znaleźć AC dla auta
    starszego niż dziesięcioletnie, jeśli to nie kontynuacja polisy :(

    Marek

  • 10. Data: 2010-05-27 23:17:08
    Od: "Rainer" <n...@t...de>

    "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> schrieb im
    Newsbeitrag news:htm842$jlv$2@usenet.news.interia.pl...
    > Dzisiaj w nocy (miedzy 23:00 a 8:00) w Krakowie z ulicy Morawieckiego
    > (obok poczty) skradziono czarne Audi A4 (sedan) z 1997 na numerach RMI
    > 05925.

    Ze nie jest zly. Kazdego dnia mamy ukrasc Polacy
    kilka samochodów.