  • 11. Data: 2022-06-09 20:55:26
    Temat: Re: Jaki klej - wypełniacz?
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 1 czerwca 2022 o 21:47:30 UTC+2 Zbynek Ltd. napisał(a):
> [...]
    > klejenia, do którego jest utrudniony dostęp. Poxilina jest za gęsta
    > i nie mam możliwości jej dobrze powciskać. Dodatkowe utrudnienie -
    > powinien przylegać dobrze do gładkiej powierzchni pleksi i nie
    > zostać oderwany od niej przy działaniu jakiejś siły. Tę gładką
    > powierzchnię mogę lekko zmatowić w razie potrzeby.
    >
    > Polecicie jakiś klej dostępny w ilościach detalicznych, czy mam od
    > razu dzwonić do Ery? ;-)
    >
    > Co to ma wspólnego z elektroniką? To samo co chiński certyfikat RoHS
    > wydany do filtra do wody wykonanego wyłącznie z tworzyw sztucznych :-)

    Poliuretanowy
    Ew pianka(pewnie skład podobny)

  • 12. Data: 2022-06-15 14:27:10
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.06.2022 o 21:47, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > utrudniony dostęp. Poxilina jest za gęsta i nie mam możliwości jej
    > dobrze powciskać. Dodatkowe utrudnienie - powinien przylegać dobrze do
    Polecam klej do pleksi utwardzany UV. Wydaje mi się, że nic sie on nie
    kurczy przy schnięciu, jest w miarę rzadki, a strzykawką bez igły daje
    się dozować. Podejrzewam, że przez grubą igłę też przejdzie, więc można
    go będzie zaaplikować głeboko.
    Jacek

  • 13. Data: 2022-06-15 14:47:26
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.06.2022 o 14:27, Jacek pisze:
    Klej się nazywa Acrifix 1R

  • 14. Data: 2022-06-15 15:03:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek napisał(a) :
> [...]
    > kurczy przy schnięciu, jest w miarę rzadki, a strzykawką bez igły daje
    > się dozować. Podejrzewam, że przez grubą igłę też przejdzie, więc można

    Grubą igłę? To kiepsko. Zgodnie z opisanym początkowo założeniem
    miałby sam wnikać w szczeliny rzędu ułamka milimetra. Bez dozowania
    pod ciśnieniem. Tylko grawitacyjnie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65