  • 1. Data: 2010-02-19 14:38:28
    Temat: Jaki olej?
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Potrzebuję do nowej Toyoty do diesla olej do silnika (pierwszy
    przegląd) - no i:
    - Toyota jako dealer proponuje oleje ich marki 5w30 po ok. 38 zł /
    litr;
    - ma też Castrola 5w30, ale już po ponad 70 zł.

    W sklepie motoryzacyjnym mogę natomiast kupić Castrola Edge za ok. 45
    zł / litr.

    No i nie wiem - czy warto dopłacić te 7 zł za litr do Castrola, czy
    dać sobie spokój i wziąć Toyotowski. Wiem, że 7 x 6 litrów, to nieco
    ponad 40 zł, ale zastanawiam, czy to nie ma większego znaczenia?

    Michał