  • 1. Data: 2010-02-19 07:50:59
    Temat: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html

    Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
    Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
    pedalu sprzegla.
    Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.

    MarcinJM

  • 2. Data: 2010-02-19 08:10:25
    Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    kolejny szaleniec:) graty:)
    sir

  • 3. Data: 2010-02-19 09:08:30
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    MarcinJM pisze:
> [...]
    > Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
    > pedalu sprzegla.
    > Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.

    o ile widze to 1,2 ma 70 KM
    natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
    Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

  • 4. Data: 2010-02-19 09:12:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jacek wrote:

    > o ile widze to 1,2 ma 70 KM
    > natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting). Czy nie prosciej
    > bylo dorzucic turbine do 1,1?

    Obawiam się, że swap jest tak, że 3x łatwiejszy niż dołożenie turbo. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-02-19 09:13:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jacek wrote:

    > o ile widze to 1,2 ma 70 KM
    > natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting). Czy nie prosciej
    > bylo dorzucic turbine do 1,1?

    Obawiam się, że swap jest tak ze 3x łatwiejszy niż dołożenie turbo. ;-)
    Choć osobiście szukałbym bardziej 1,4...

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-02-19 09:14:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > o ile widze to 1,2 ma 70 KM
    > natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
    > Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

    ani prościej, ani taniej.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 7. Data: 2010-02-19 09:16:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzegla.
    > Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.

    no fajnie :)
    Moja jedyna uwaga to strasznie długi dolot, ktory moze troche przeszkadzac

    Tak czy inaczej przejechałbym sie czymś takim :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 8. Data: 2010-02-19 09:17:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Jacek pisze:

    > o ile widze to 1,2 ma 70 KM
    > natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
    > Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?

    75KM.
    Uturbiony silnik ma na rajdach przelicznik x 1.4, startuje w wyzszej klasie.
    Poza tym (tak mi Swiatek z Bydgoszczy tlumaczyl) 1.1 ma slabszy wal, a z
    1.2 mozna i 130KM wycisnac.
    Na tyle to ja oczywiscie nie odwaze sie, ale samym walkiem mozna dodac
    jeszcze 10KM do 75, a to juz cos jest pod butem (waga auta ~700kg).

    MarcinJM

  • 9. Data: 2010-02-19 09:53:05
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > no fajnie :)
    > Moja jedyna uwaga to strasznie długi dolot, ktory moze troche przeszkadzac

    To sie okaze jak bede walek wymienial i pojade sie stroic na hamownie.
    Jakos stozki do mnie slabo przemawiaja. Mozliwe, ze nieco pomagaja
    silnikowi oddychac, natomiast w tych tanich moje watpliwosci budzi
    jakosc filtrowania.
    No i bez obudowy z ukierunkowanym poborem powietrza bedzie zarl cieple,
    a to nie za dobrze.

    > Tak czy inaczej przejechałbym sie czymś takim :D

    Jeszcze walcze z zawiecha, albo wlaciwie to nie wiem czym. Bije
    kierownica powyzej 120-130. Nowe: lozyska McPhersona, amory, wahacze,
    tuleje drazka stabilizatora. I wciaz bije.
    Jeszcze podejrzewam polos, moze cos z nia jest nie tak.
    Nie musze dodawac, ze kola wywazone, i sprawdzane na kilku zestawach
    wywazonych kol.

    MarcinJM

  • 10. Data: 2010-02-19 10:04:15
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-02-19 09:13, to pisze:

    > Obawiam się, że swap jest tak ze 3x łatwiejszy niż dołożenie turbo. ;-)
    > Choć osobiście szukałbym bardziej 1,4...
    ... i dodać turbinę ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173