  • 1. Data: 2010-02-19 09:30:07
    Temat: Gumiarz + przechowanie we Wrocławiu
    Od: mw <m...@g...com>

    Pytanie jak w temacie.
    Gdzie można kupić i przechowywać opony we Wrocławiu?
    W mieście w którym teraz jestem, mam taką możliwość.

    BTW, na Wrocławskie drogi to raczej gąsienice by się przydały ;-).

  • 2. Data: 2010-02-19 13:20:04
    Temat: Re: Gumiarz + przechowanie we Wrocławiu
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl>

    mw pisze:
    > Pytanie jak w temacie.
    > Gdzie można kupić i przechowywać opony we Wrocławiu?
    > W mieście w którym teraz jestem, mam taką możliwość.
    >
    > BTW, na Wrocławskie drogi to raczej gąsienice by się przydały ;-).
    Np. Pneuhage przy Karkonoskiej (teren Polmozbytu)

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2010-02-21 01:47:27
    Od: mw <m...@g...com>

    On 19 Lut, 13:20, Jarosław Postawa <d...@a...pl> wrote:
    > mw pisze:> Pytanie jak w temacie.

    > Np. Pneuhage przy Karkonoskiej (teren Polmozbytu)
    Hehe czuje się inwigilowany, w jakiś sposób ten jest bardzo blisko, i
    jest to jedyna odpowiedź ;-).
    Albo jesteś jedynym Wrocławianinem.

  • 4. Data: 2010-02-21 08:36:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Feb 2010 16:47:27 -0800 (PST), mw wrote:

    >Hehe czuje się inwigilowany, w jakiś sposób ten jest bardzo blisko, i
    >jest to jedyna odpowiedź ;-).
    >Albo jesteś jedynym Wrocławianinem.

    Inni trzymaja w garazu :-)

    Takie uslugi swiadczy wielu gumiarzy .. bo tak naprawde nie oni.
    Przyjezdza dostawczak, zabiera te opony gdzies na przechowanie,
    jednego pytalem to ponoc pod Warszawe..

    J.