  • 41. Data: 2010-03-06 21:36:25
    Temat: Re: Jaki samoichód dla osoby otyłej?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Myślę że mechanizm powinien być policzony na przypadek kiedy samochodem
    > jeżdżą np. 2 osoby o różnych wielkościach i każda przed jazdą ustawia
    > sobie kierownicę pod siebie.

    Zetknąłeś się z takim przypadkiem?

    --
    cokolwiek

  • 42. Data: 2010-03-06 22:05:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > Zetknąłeś się z takim przypadkiem?

    Żeby daleko nie szukać ja sobie zawsze ustawiam kierownice. Tak samo
    przestawiam sobie fotel.

    I jeszcze nic się nie popsuło.

    Zresztą sama konstrukcja mechanizmu nie wygląda na taką która miałaby
    się szybko zużyć.

  • 43. Data: 2010-03-06 23:14:12
    Od: r...@p...onet.pl

    Tak jak ktoś już przede mną napisał:

    Polecam rower.

  • 44. Data: 2010-03-07 00:39:36
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-06 21:36:25 +0100, to <t...@a...xyz> said:

    > Zetknąłeś się z takim przypadkiem?

    Tak. Codziennie.
    System działa, a auto jest francuskie.

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2010-03-08 10:59:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-05 19:44, *Tomasz Pyra* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Jeżeli chodzi o drzwi, to warto przyjrzeć się czemuś trzydrzwiowego -
    > takie samochody mają drzwi dłuższe niż 4d/5d.
    > W zasadzie służą temu żeby dało się wygodniej wejść na tylne siedzenie,
    > ale jeżeli standardowej budowy drzwi są dla kogoś przeszkoda, to może
    > takie będą lepsze?

    Ale tu to raczej właśnie krótkie drzwi powinny być - ze sporym kątem
    otwarcia, ale krótkie. Długie drzwi to przekleństwo na wąskich miejscach
    parkingowych.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l