  • 1. Data: 2009-03-11 20:29:14
    Temat: Jaki telefon z listą zadań taką jak w WM?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Mam teraz D600 i jest super ale niestety terminarz nie do użytku wiec nosze
    palmtopa z WM i pluginami do today. Super sprawa bo przypomina mi. Moge
    przesunąc o 15minut albo godzine termin jak coś nie mogę akurat zrobić.
    Oczywiście cyliczne przypominanie co miesiac + alarmy. NIestety dwa
    urządzenia nosić jest mało poręcznie wiec chcę zmienić telfon. Oglądałem HTC
    różne i trochę to wszystko duże. WM jest super bo można wszystko tam wgrać
    lecz taki TyTII jest prawie jak mój palmtop i nie wyobrarzam sobie go w
    kieszeni nosić jak mój D600 poza tym cena 800zł troche duża.

    Czy możecie mi poradzić jakiś fajny w cenie około 400zł telefon który miałby
    terminarz albo jeżeli symbian to może jest możliwość zainstalowania.
    Potrzebuje tylko kilka funkcji:
    1. Na tapecie zadania do zrobienia cały czas najlepiej z datą bądź godziną.
    2. Zadania muszą mieć termin przypominania, taki żeby dzwonił choć minute aż
    nie wyłącze albo dam snooze. Fajnie jakby zadania które minęły miały inny
    kolor.
    3. Aby przy wyskoczeniu jednym przyciskiem można było ustawić przypomnij za
    15minut za godzine za 5 godzin.

    Jezeli nie normalny telefon to bede musiał kupic tego tytana i nosic przy
    pasku. Chyba że jest coś z podobnymi możiwosciami tzn. WM aparat GPS a
    mniejsze w tej samej cenie?

  • 2. Data: 2009-03-11 20:51:50
    Temat: Re: Jaki telefon z listą zadań taką jak w WM?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Jezeli nie normalny telefon to bede musiał kupic tego tytana i nosic przy
    > pasku. Chyba że jest coś z podobnymi możiwosciami tzn. WM aparat GPS a
    > mniejsze w tej samej cenie?
    Właściwie, to wielkość telefonu z WM jest proporcjonalna do jego ekranu.
    Tak wiec jeśli 3 calowy ekran nie jest Ci potrzebny to jest wiele
    mniejszych telefonów z WM.
    Polecić Ci moge samsunga i780.
    ToMasz

  • 3. Data: 2009-03-12 07:51:54
    Od: Bouli <w...@n...wp.pl>

    ZS pisze:
> [...]
    >
    > Jezeli nie normalny telefon to bede musiał kupic tego tytana i nosic przy
    > pasku. Chyba że jest coś z podobnymi możiwosciami tzn. WM aparat GPS a

    htc diamond - maly i poręczny i ma bardzooo dobry ekran 480x640px, a
    jest niewiele wiekszy od SE k610i (cienszy i takiej samej dlugosci,
    delikatnie szerszy)

  • 4. Data: 2009-03-12 10:28:46
    Temat: Re: Jaki telefon z list? zadań tak? jak w WM?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 11 Mar 2009 21:29:14 +0100, "ZS" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >lecz taki TyTII jest prawie jak mój palmtop i nie wyobrarzam sobie go w
    >kieszeni nosić jak mój D600 poza tym cena 800zł troche duża.

    Dobierz sobie jakiś mniejszy telefon z WM - nei zawsze wielki ekran
    jest potrzebny. W tej chwili mam obok siebie 3 telefony: HTC Touch
    Pro, Nokię N95 8 GB i SE W810i. Największy niby HTC ale nei do końca.
    Ma ekran tej samej wielkości co Nokia ale jest ciut węższy i cięńszy
    od nie a tylko niecały centymetr wyższy. SE oczywiście mniejszy ale
    możliwości przy obu pozostałych mizerne. Ceny pomijam - chciałem tylko
    pokazać że telefon wcale duży nie musi być.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2009-03-12 11:20:31
    Temat: Re: Jaki telefon z listą zadań taką j=?ISO-8859-2?Q?ak_w_WM=3F?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ToMasz wrote:
    > Właściwie, to wielkość telefonu z WM jest proporcjonalna do jego
    > ekranu.[...]

    A grubość dodatkowo od klawiatury. Jak kolega niżej zaproponował:
    Diamond moze być OK, jeżeli nie potrzebujesz fizycznej klaiwatury. Są i
    mniejsze (oraz dłużej na bateriach trzymające) rozwiązania, ale cenowo
    mogą być mniej interesujące.

    Jakub

  • 6. Data: 2009-03-12 12:24:28
    Od: vonski (R) <b...@g...pl>

    ZS pisze:
> [...]
    >
    > Jezeli nie normalny telefon to bede musiał kupic tego tytana i nosic przy
    > pasku. Chyba że jest coś z podobnymi możiwosciami tzn. WM aparat GPS a

    Nie ma niczego tak małego z WM na pokdładzie jak D600. Ale jest kilka
    mniejszych PPC Phone Edition. Wspomniany powyzej Diamond, Touch Dual,
    czy nieco straszy Artemis. Diamond byłby najodpowiedniejszy, tylko ze za
    400zł to możesz kupic 1/2 diamonda :) Poza tym w standardzie ma fatalna
    baterie, ktora ma klopot przezyc 24h uzytkowania.
    Polecam szukajke na gsmarena (http://www.gsmarena.com/search.php3)- tam
    mozesz sobie poustawiac parametry telefonu jakiego szukasz, np. WM plus
    male wymiary lub waga...

    --
    Pzdr. vonski
    "What is love? Love is to play

  • 7. Data: 2009-03-13 07:20:42
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 21:29:14 +0100, ZS napisał(a):
    > Potrzebuje tylko kilka funkcji:
    > 1. Na tapecie zadania do zrobienia cały czas najlepiej z datą bądź godziną.
    Dowlona Nokia z Symbianem
    > 2. Zadania muszą mieć termin przypominania, taki żeby dzwonił choć minute aż
    > nie wyłącze albo dam snooze. Fajnie jakby zadania które minęły miały inny
    > kolor.
    Te które minęły znikają.

    > 3. Aby przy wyskoczeniu jednym przyciskiem można było ustawić przypomnij za
    > 15minut za godzine za 5 godzin.
    No jednym to tego raczej nie zrobisz, ale skomplikowane to nie jest.
    Dodatkowo możesz sobie to zsynchronizować z jakimś kalendarzem w kompie
    albo w necie żeby więcej zmian łatwiej wprowadzać.
    Osobiście używam kalendarza google i goosync.com

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 8. Data: 2009-03-13 07:29:28
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    A może jest jakis program do symbiana który by miał takie funkcje kalendarza
    o które mi chodzi