  • 1. Data: 2009-03-11 22:16:31
    Temat: Lepiej Plus czy Play??
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Witam szanowne grono.
    Konczy mi sie umowa w Plus. Zastanawiam sie czy nie przejsc do Play. Na
    dzien dobry jakby wiecej minut, tansze telefony i rabat za przejscie. Mam
    taryfe biznes 50, nie wyrabiam sie z minutami i trzeba bedzie przejsc na 75.
    Pytanie w zwiazku z tym: czy w Play niewykorzystane minuty przechodza na
    jakis tam okres?? Czy sa jakies problemy z ta siecia, czy po prostu oferta
    jest lepsza??

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-03-11 23:49:06
    Temat: Re: Lepiej Plus czy Play??
    Od: EMKA <e...@c...pl>

    Maniek4 pisze:
> [...]
    > jakis tam okres?? Czy sa jakies problemy z ta siecia, czy po prostu oferta

    Witaj!
    Ja właśnie przeszedłem do Play. Podpisałem umowę na rok bez telefonu
    i za 61 zł brutto dostałem taryfę Firma 100 z 50% upustem przez cały
    okres umowy.
    W zamian mam miesięcznie 380 minut do wszystkich opów co daje
    cenę za minutę 0,16 PLN. Jeszcze są jakieś minuty do Play ale po
    wykorzystaniu tej puli 380 minut.

    Niewykorzystane minuty nie przechodzą na następny miesiąc.

    Numer przeniosłem z Ery.

    Więcej o ofercie tutaj.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=14141
    Polecam.

    EMKA

  • 3. Data: 2009-03-12 00:30:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Maniek4" napisał:

> [...]
    > przechodza
    > na jakis tam okres?? Czy sa jakies problemy z ta siecia, czy po prostu

    Ja przeszedłem - z Biznes 30 na OnePlay 65. Już po miesiącu od złożenia
    rezygnacji (a na tydzień przed upływem ostatniego okresu rozliczeniowego)
    ktoś w Plusie ocknął się ze snu zimowego i zaczął wysyłać SMS-y z sugestią
    wycofania wypowiedzenia - a to jakieś 1000 minut do wsiech, a to jakaś
    superoszczędna taryfa OKAZYJNA, tylko wycofaj rezygnację. Ciekawe, co
    jeszcze do 19 marca wymyślą, bo jak sam dzwoniłem w styczniu - to
    standardowa oferta dla dresa z ulicy. A z ulicy miałem bliżej do salonu
    Play.
    W sumie (pomijając koszty za minutę i ceny słuchawek) taryfa Plusa była
    lepsza, bo to pakiet kwotowy z przechodzącymi niewykorzystanymi środkami na
    następne miesiące. A w Play środki tylko na tele- i wideo-rozmowy, SMS-y,
    MMS-y i koniec. Nie wygadasz przez miesiąc - przepadną. Internet
    taryfikowany osobno, tapetki za 2,44 też ;-> Ale mimo wszystko całościowa
    oferta Play (a konkretnie taryfa 65 za 50 PLN) wydała mi się bardziej
    atrakcyjna. Tylko ten BOK jakiś taki "ziomalski" ;-/
    IMHO złóż rezygnację i czekaj - idzie wiosna, może już więcej konsultantów
    Plusa obudziło się ze snu zimowego i szybciej zaczną dzwonić.
    I jako uparty abonamentowiec dodam - nie spiesz się z podpisywaniem
    kolejnego cyrografu, obojętnie u kogo. Panuje ogólne przekonanie, że ceny
    minut lada chwila polecą na łeb, spójrz na wątek o Play Fresh.

    JoteR