  • 1. Data: 2009-06-26 09:36:35
    Temat: jaki kabel będzie uniwersalny ?
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    Wykańczając pokój konferencyjny, musze przeciągnąć
    kabel między stołem (miejsce na laptop lub PC) a
    telewizorem LCD. Tutaj pytanie który kabel będzie
    uniwersalnym rozwiązaniem ? Myślałem o DVI-I (który
    ma sygnał cyfrowy i analogowy). Jednak bardzo ciężko
    o taki kabel (8metrów). Gdy przeciągnę sam DVI-D a
    ktoś przyjdzie z laptopem który ma tylko VGA to
    raczej nie zadziała. Ktoś ma pomysł ?

  • 2. Data: 2009-06-26 09:52:41
    Temat: Re: jaki kabel będzie uniwersalny ?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Ktoś ma pomysł ?

    Do prezentacji wystarczy połączenie kablem analogowym VGA, najwyżej użyjesz
    przelotki z DVI na D-sub jeśli laptop będzie miał wyjście DVI.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2009-06-26 12:55:16
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    Michał pisze:

    > Do prezentacji wystarczy połączenie kablem analogowym VGA, najwyżej
    > użyjesz przelotki z DVI na D-sub jeśli laptop będzie miał wyjście DVI.

    Problem w tym że muszę przeciągnąć jeden kabel przez
    peszle w podłodze i ścianie. Telewizor będzie LCD
    (czyli podejrzewam wejście HDMI) a na stole wiadomo
    laptop albo PC. Dlatego wybrałem DVI-I żeby mieć
    możliwość i analogu i cyfry. Bo chyba są przejścia
    DVI-HDMI i VGA-DVI, czy sie mylę ?

  • 4. Data: 2009-06-26 15:53:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Łukasz" napisał:

    > Problem w tym że muszę przeciągnąć jeden kabel przez peszle w podłodze i
    > ścianie

    Przeciągnij od razu dwa. Poważnie.

    JoteR

  • 5. Data: 2009-06-26 16:43:43
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Łukasz pisze:
> [...]
    > cyfrowy i analogowy). Jednak bardzo ciężko o taki kabel (8metrów). Gdy
    > przeciągnę sam DVI-D a ktoś przyjdzie z laptopem który ma tylko VGA to
    Ciągnij sobie trzy kable - vga analog, audio jack-jack, i hdmi, ale
    najpierw go sprawdz luzem - kupa długich kabli hdmi nie chce działać
    prawidłowo z różnym sprzętem, zwłaszcza w wyższych rozdzielczościach
    (gubi obraz albo latają paski i śmiecie). 3 kable będą cieńsze i
    wygodniejsze do ciągnięcia, a będziesz przygotowany na każdą okazję.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173