  • 1. Data: 2009-06-26 05:17:57
    Temat: Ati HD4350 i Win2000?
    Od: "Popek" <...@...cc>

    Witam!
    Czy udało się komuś uruchomić w/w zestaw? Jeśli tak to bardzo proszę o link
    do działających sterowników.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    Pop

  • 2. Data: 2009-06-27 16:12:00
    Temat: Re: Ati HD4350 i Win2000?
    Od: "Filon" <a...@W...fm>

    > Witam!
    > Czy udało się komuś uruchomić w/w zestaw? Jeśli tak to bardzo proszę o
    > link do działających sterowników.
    > Dziękuję i pozdrawiam.
    > Pop

    Poszukaj DNA-Drivers v. bodajże 9.2 lub 9.3 - zadziałały bez większego
    kłopotu.
    Jestem teraz 300km do chaty więc nie mogę dokładnej wersji podać.

    --
    ______________________
    Filon by Amen

  • 3. Data: 2009-06-29 09:39:33
    Od: "Popek" <...@...cc>

    "Filon" <a...@W...fm> wrote in message

    > Poszukaj DNA-Drivers v. bodajże 9.2 lub 9.3 - zadziałały bez większego
    > kłopotu.
    > Jestem teraz 300km do chaty więc nie mogę dokładnej wersji podać.

    Niestety nie działają. Powodem prawdopodobnie jest płyta główna, która nie
    działa z windowsem 2000. Asus IPIBL-LB ma zintegrowaną grafikę ale bios jest
    okrojony przez HP i nie można zintegrowanej uruchomić.

    Pozdr.
    Pop

  • 4. Data: 2009-06-30 11:18:40
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Popek pisze:
> [...]

    > działa z windowsem 2000. Asus IPIBL-LB ma zintegrowaną grafikę ale bios jest
    > okrojony przez HP i nie można zintegrowanej uruchomić.

    Możesz poszukać biosu do podobnej płyty, ale jeśli kość biosu wlutowana
    jest na stałe, to bym nie ryzykował. Bo w razie problemów, przełożysz
    bios do innej płyty, bądź programatora i zainstalujesz.

  • 5. Data: 2009-07-04 02:52:26
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 26.6.2009, Popek napisał(a):

    > Czy udało się komuś uruchomić w/w zestaw? Jeśli tak to bardzo proszę o link
    > do działających sterowników.

    AFAIR sterownik do wszystkich kart ATI HD wymaga Windows minimum w wersji
    XP. Udało mi się kiedyś uruchomić HD2600 pod W2K na sterownikach Omega
    i AFAIK to jedyny sposób. Był jednak jakiś problem, tj. coś nie działało
    jak powinno, niestety nie pamiętam co.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/