  • 1. Data: 2012-07-24 12:56:39
    Temat: kask
    Od: pawelllleek1 <pawelllleek@_NOSPAM_prokonto.pl>

    Cześć jestem paweł!

    chciał bym zainwestować w jakiś fajny kask. najlepiej z otwieraną szczęką
    mysle ze cos do 500 zł. proszę o linki do str i opinie;]

    Pozdrawiam !

  • 2. Data: 2012-07-24 13:07:34
    Temat: Re: kask
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-24 12:56, pawelllleek1 pisze:
    > Cześć jestem paweł!

    Cześć, ja nie.

    https://www.google.pl/

    > Pozdrawiam !

    Szerokości i gumowych lal. Yyy. Chciałem napisać: gumowych drzew.

    Wysłano z wysyłacza Usenet.pl -> http://www.usenet.pl/

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 3. Data: 2012-07-24 15:56:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:julvlk$909$1@usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-07-24
    12:56, pawelllleek1 pisze:
    > Cześć, ja nie.
    > https://www.google.pl/
    > Szerokości i gumowych lal. Yyy. Chciałem napisać: gumowych drzew.
> [...]

    Chłopcze. Idz se zwal konia w koncu i odpierdol sie. Albo moze motur jakis
    sobie kup. Pojezdzij na nim, zamiast tu pierdolic bez sensu i przypierdalac
    sie do wszystkich. Jestes zwyklym idiota, nie zadnym rozweselaczem klasowym.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2012-07-24 16:39:32
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-24 15:56, Grzybol pisze:
> [...]
    > jakis sobie kup. Pojezdzij na nim, zamiast tu pierdolic bez sensu i
    > przypierdalac sie do wszystkich. Jestes zwyklym idiota, nie zadnym

    Śpieszmy się kochać nieumiejących skonfigurować KF-a - tak szybko żyłka
    im pęka. :(

    +Grzybol - [']

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 5. Data: 2012-07-24 16:51:24
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "pawelllleek1" <pawelllleek@_NOSPAM_prokonto.pl> napisał w
    wiadomości news:1dd8b0baa443cd742e9d5b5612fbc371$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > chciał bym zainwestować w jakiś fajny kask. najlepiej z otwieraną szczęką
    > mysle ze cos do 500 zł. proszę o linki do str i opinie;]

    Szczęka w tej cenie to ciężki temat - do głowy przychodzi mi tylko LS2
    delta, albo coś z Caberga. Opini szukaj na www.moto-opinie.info

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - Opinie na temat produktów motocyklowych w jednym

  • 6. Data: 2012-07-24 17:03:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-24 16:51, Drzewo pisze:
> [...]
    z.pl...

    > Szczęka w tej cenie to ciężki temat - do głowy przychodzi mi tylko LS2

    Kupi bez problemu AGV Longway. Bardzo dobry kask średniej klasy.
    Potrafił kosztować i 7 stów, ale gdy pojawiła się wersja "2" to
    poprzednia jest wymiatana za bezcen.

    --
    MN

  • 7. Data: 2012-07-24 17:33:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-24 16:51, Drzewo pisze:

    > Szcz?ka w tej cenie to ci?ki temat - do g?owy przychodzi mi tylko LS2
    > delta, albo co? z Caberga. Opini szukaj na www.moto-opinie.info

    Bzdury piszesz ze az ciezko czytac. jest wiele szczekowcow w tej cenie,
    takze z blenda. I przestan w koncu kryptoreklamowac ten swoj szmatlawy
    pseudoportal randkowy.

    BTW. Airoh Mathisse jest w tej chwili w Lousie w przecenie za 79,95 Euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2012-07-24 17:42:21
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > I przestan w koncu kryptoreklamowac ten swoj szmatlawy pseudoportal
    > randkowy.

    Ulzylo ci juz?

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscu

  • 9. Data: 2012-07-24 18:04:35
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > Bzdury piszesz ze az ciezko czytac. jest wiele szczekowcow w tej cenie,

    Wiem. Pisalem w tym sensie, ze ciezko bedzie dostac SENSOWNA szczeke w tej
    cenie. Wiele osob wiesza psy na szczekach kosztujacych dwa, a nawet trzy
    razy tyle.

  • 10. Data: 2012-07-24 18:12:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-24 18:04, Drzewo pisze:

    > Wiem. Pisalem w tym sensie, ze ciezko bedzie dostac SENSOWNA szczeke w tej
    > cenie. Wiele osob wiesza psy na szczekach kosztujacych dwa, a nawet trzy
    > razy tyle.

    Napisz o tym coś więcej.

    --
    MN