  • 11. Data: 2015-06-07 07:13:54
    Temat: Re: Jakie auto min 6 osobowe?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-07 o 03:46, Scobowski pisze:
    > Jeśli spotkasz gazownika, który zatrzymał się w rozwoju na tym etapie...
    > to nie zakładaj u niego instalacji :)

    Miałem I, II i III generację. Wiadomo jak się zrobi dobrze to jest dobrze.
    Przy sekwencji zero zapachu, automatyka ... niby miodzio... ale
    elektronika jak to elektronika potrafi się nielubieć, zaczyna się
    problem z jakością tankowanego lpg... a i przełączanie na gaz po
    osiągnięciu 30 st. to przesada :-)
    Ja najmniej problemów miałem właśnie z II gen. i marzy mi się duży
    prosty silnik z mieszalnikiem i II gen. właśnie :-)

    PS. Teraz jeżdżę 1,4 D4D 75 KM głównie po mieście ;-)

  • 12. Data: 2015-06-07 12:56:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Jun 2015 22:34:37 +0200, Adam napisał(a):

    > Tyle, że w dizlu po zagazowaniu nie da się
    > już używać oleju napędowego.

    He?

    W zyciu nie slyszalem o takiej instalacji do diesla. Wylacznie o takich,
    gdzie auto pracuje caly czas na 2 paliwach...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2015-06-07 12:59:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Jun 2015 07:13:54 +0200, z napisał(a):

    > Ja najmniej problemów miałem właśnie z II gen. i marzy mi się duży
    > prosty silnik z mieszalnikiem i II gen. właśnie :-)

    Mam 1.8 z mieszalnikiem i 3.8 z sekwencja. Zdecydowanie lepiej pod kazdym
    wzgledem wypada sekwencja.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2015-06-07 13:31:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-07 o 12:56, Maciek pisze:

    > He?
    >
    > W zyciu nie slyszalem o takiej instalacji do diesla. Wylacznie o takich,
    > gdzie auto pracuje caly czas na 2 paliwach...

    Dobrze napisałeś: *cały czas* ;)
    Czyli instalacja dwupaliwowa, gdzie gaz jest "dodatkiem" do oleju
    napędowego - w sensie, że oba paliwa są równolegle podawane.

    To już chyba lepiej przerobić dizla na zasilanie wodą. Tak - są takie
    możliwości.

    W autobusach czy innych cięższych silnikach stosuje się totalną
    przeróbkę, łącznie z odprężeniem silnika - nie ma wtedy już możliwości
    zasilania ON.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2015-06-07 22:31:59
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-07 o 07:13, z pisze:

    > PS. Teraz jeżdżę 1,4 D4D 75 KM głównie po mieście ;-)

    O, jakie masz realne spalanie?

    Pozdr,

  • 16. Data: 2015-06-08 06:56:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-07 o 22:31, RD pisze:

    > O, jakie masz realne spalanie?

    Na trasie 4,5 a w mieście 5,7. mierzyłem rok temu w lecie

  • 17. Data: 2015-06-09 14:04:06
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 3 czerwca 2015 21:55:03 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
    > Witam
    >
    > Powoli przymierzam się do zakupu auta.
    > Chciałbym, aby auto miało min 6 foteli, z silnikiem benzynowym
    > (chciałbym zainstalować instalację LPG), który będzie w miarę dynamiczny
    > (> 160KM?). Nie zależy mi na SUVie.
    > Budżet to około 30-35kzł.
    > Czy mój wybór kończy na sharan, chrysler voyager i peugocie 807?
    > Biorę pod uwagę także coś w stylu T4/T5, renault trafic.
    >
    > Proszę, jeżeli ktoś ma jakieś propozycje o napisanie.
    > Chciałbym, wręcz zależy mi na tym, aby auto nie miało wspólnych oparć.

    Nissan Quest.
    --
    Dman-666

  • 18. Data: 2015-06-09 14:24:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2015 05:04:06 -0700 (PDT), Dman666 napisał(a):

    > Nissan Quest.

    Z wygladu fajny potworek. Jesli jezdziles, to podziel sie wrazeniami.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2015-06-09 14:52:15
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 14:23:29 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Z wygladu fajny potworek. Jesli jezdziles, to podziel sie wrazeniami.

    Nie jezdzilem, ale jesli mialbym dzis wybierac to wlasnie takie cus.
    Zwroc uwage na opinie na necie - kazdy z wlascicieli jest zadowolony z wyboru. Masz
    przestrzen, komfort, ekonomie (LPG), moc/fun i wyglad tak paskudny, ze kazdy sie
    obejrzy :-)

    Niestety, moje obecne wozidlo spelnia tylko ekonomie i przestrzen.
    --
    Dman-666

  • 20. Data: 2015-06-09 18:35:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dman666 wrote:

    > Nie jezdzilem, ale jesli mialbym dzis wybierac to wlasnie takie cus.

    miałem jego brata bliźniaka czyli Mercurego Villagera pierwszej
    generacji. Genialny samochód :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?