  • 1. Data: 2015-06-03 21:19:15
    Temat: Uchwyt do telefonu - problem
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    Mam problem z uchwytami do telefonu w aucie. Czego bym nie kupil,
    szlag to trafia gdy tylko przyjda upaly. Pierwszy byl uchwyt
    dedykowany do Samsunga - po pierwszych upalach zaczal odpadac
    od szyby i po tym przyssawka przestala trzymac bez wzgledu na
    temperature. Potem byla podkladka Gecko - dzialala cala zime i wiosne,
    tylko ja mylem i przyklejalem spowrotem, ale przyszlo lato i zaczela
    sie topic! Na jesieni kupilem uchwyt Nokii (CR-123) - spisywal sie
    swietnie do dzisiaj - na termometrze zewnetrznym 33 stopnie i lapki
    uchwytu zaczely luzno latac (same od siebie, nic sie nie zlamalo).
    W tym przypadku przyssawka dziala nadal bezblednie (mialem problem
    zeby ja odkleic od szyby).

    Czy ja mam pecha, jakies dziwne auto, czy moze wszyscy maja
    uchwyty na jeden sezon?

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2015-06-04 01:07:21
    Temat: Re: Uchwyt do telefonu - problem
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-06-03 21:19, Marcin Kiciński wrote:
> [...]
    > zeby ja odkleic od szyby).
    >
    > Czy ja mam pecha, jakies dziwne auto, czy moze wszyscy maja

    Czasami trafiają się dobre. Ale czy na pewno musisz mieć uchwyt z
    przyssawką do szyby? Kiedyś pojechałem na Słowację, gdzie nie wolno
    montować niczego na szybie, i zamontowałem nawigację w uchwycie do
    kratki nawiewu. Kiedy się przyzwyczaiłem, bardzo mi się spodobało i
    teraz już nie wyobrażam sobie montowania navi czy telefonu na szybie.

  • 3. Data: 2015-06-04 11:54:03
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 01:07:15 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:

> [...]
    > kratki nawiewu. Kiedy się przyzwyczaiłem, bardzo mi się spodobało i
    > teraz już nie wyobrażam sobie montowania navi czy telefonu na szybie.

    Myslalem o tym, ale moze byc problem ze znalezieniem odpowiedniego
    uchwytu zeby pasowal do kratek w GP, a niestety trzeba to kupowac w ciemno :(

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2015-06-04 12:19:14
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Myslalem o tym, ale moze byc problem ze znalezieniem odpowiedniego
    > uchwytu zeby pasowal do kratek w GP, a niestety trzeba to kupowac w ciemno :(

    Te uchwyty są zazwyczaj uniwersalne, z dużym zakresem regulacji
    mocowania. Podstawowy problem z nimi to nie jak założyć uchwyt, tylko
    jak go potem zdjąć :) Przez lenistwo, nawet kiedy jeżdżę bez żadnego
    sprzętu do zamocowania, pozostawiam w kratce element mocujący. Inną wadą
    jest to, że narusza się normalne działanie tego nawiewu.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 5. Data: 2015-06-04 14:22:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-06-04 o 11:54, Marcin Kiciński pisze:

    > Myslalem o tym, ale moze byc problem ze znalezieniem odpowiedniego
    > uchwytu zeby pasowal do kratek w GP, a niestety trzeba to kupowac w ciemno :(
    >
    > Pozdrawiam
    > MK

    Koszt inwestycji - 5 zł :-)
    T.

  • 6. Data: 2015-06-04 20:31:48
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 14:22:59 UTC+2 użytkownik T. napisał:

    > Koszt inwestycji - 5 zl :-)
    > T.

    5 zl + koszt wysylki (bo najwięcej tego ustrojstwa jest na Allegro) x ilosc
    nietrafionych prob. Ale faktycznie to chyba najlepsze rozwiazanie.
    Poszukam tez jeszcze na forum Punto - moze tam ktos bedzie mial jakiś
    sprawdzony model.

    Pozdrawiam
    MK

  • 7. Data: 2015-06-04 20:35:00
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 12:19:08 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Te uchwyty są zazwyczaj uniwersalne

    Tyle ze kratki w Punto sa dalekie od uniwersalnosci ;)

    > Inna wada
    > jest to, ze narusza sie normalne dzialanie tego nawiewu.

    Albo skutecznie zaslania guzik do otwierania bagaznika (w moim
    przypadku to jedyny sposob otwierania).

    Takze nie jest latwo cos dopasowac.

    Pozdrawiam
    MK

  • 8. Data: 2015-06-05 01:22:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marcin Kiciński"

    Poszukam tez jeszcze na forum Punto - moze tam ktos bedzie mial jakiś
    sprawdzony model.
    ---
    Czemu nie aktywny dedykowany do konkretnego modelu telefonu ?

  • 9. Data: 2015-06-05 05:28:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:da96686c-bf58-4b68-bed5-7d3150457107@go
    oglegroups.com...

    > Myslalem o tym, ale moze byc problem ze znalezieniem odpowiedniego
    > uchwytu zeby pasowal do kratek w GP, a niestety trzeba to kupowac w ciemno
    > :(

    Nie trzeba.
    Proclip jest dedykowany i sprawdza się zawsze.

  • 10. Data: 2015-06-06 20:16:55
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-03 o 21:19, Marcin Kiciński pisze:
> [...]
    > zeby ja odkleic od szyby).
    >
    > Czy ja mam pecha, jakies dziwne auto, czy moze wszyscy maja

    W moim wypadku to chyba chodzi o szybę. Mam jeden rejestrator ktory
    przekładam między dwoma autami. W jednym trzyma jak przysłowiowy diabeł
    sołtysa, bez względu na porę roku, w drugim również bez względu na porę
    roku odpada po kilku minutach, nawet na postoju..