    From: "Bartek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Jazda po lini w korku i takie tam...
    Date: Mon, 6 Apr 2009 09:42:57 +0000 (UTC)

    Witam.
    Dzisiaj rano jechałem sobie do roboty Puławską (wawa) jak zwykle stojącą w
    gigantycznym korku. Przede mną jechał po linii jakiś gość i ku wielkiemu
    mojemu zdziwieniu walił łapą po lusterkach samochodów. Jak mniemam, takie
    zachowanie miało być przekazem dla kierujących samochodami że należy
    pozostawiać &#8222;trzeci&#8221; pas dla jednośladów.
    I teraz, o ile jest dla mnie naturalnym dążenie do &#8222;wychowania&#8221; kierowców

    puszek, to zastosowane metody wychowawcze jakoś mi się nie podobają. Nie
    sądzę żeby sympatia do motocyklistów przy takich akcjach wzrosła.
    Szczególnie, że walanie po lustrach nie było spowodowane zajeżdżaniem,
    spychaniem czy innym ofensywnym zachowanie kierowców. Ot, stoi w korku tak
    jak zwykle, nie ma możliwości ruchu i nagle dostaje po lusterku (mocno &#8211;
    pytanie czy bez uszkodzeń) od jadącego po linii.

    I teraz pytanie. Czy Waszym zdaniem takie działanie jest OK? Czy było to
    jakieś ekstremum? Czy może też jest to jedyna metoda wychowawcza na ślepych
    puszkarzy?

    Disclaimer: Nie jest moim celem wywoływać awantury ani trollować. Tak się
    tylko pytam o Wasze opinie.

    Bartek

    PS. Czy w PL dziękowanie prawą noga/stopą funkcjonuje i jest zrozumiałe dla
    współuczestników ruchu?