  • 11. Data: 2010-05-27 07:35:20
    Temat: Re: Jazda w grupie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-27, ditron <t...@g...com> wrote:

    > ciezko wykymac... chyba wszyscy byli najebani... :]
    > najbardziej bawi mnie tam jeden koleś obijajacy sie o balustrade
    > rozdzielajaca kierunki ruchu - wygląda jak kukła
    > widac go od 12 - 18 sekundy filmu :]
    A jeden nawet z butow wyskoczyl :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-05-27 07:46:02
    Od: "kucik" <k...@o...pl>

    > Przypadkowo trafilem: <http://www.youtube.com/watch?v=PR-KTKbH-ng>
    >
    > Ktos wie co tam sie stalo?

    kilku zahamowalo, ktos sie wywalil, a czesc z nich spanikowala, zaczela
    hamowac i sie wywracac przed uderzeniem w kogokolwiek. Pozniej to domino -
    na wywracajacych sie w panice, wpadali nastepni i nastepni... :)

    kucik
    FJ 1200A do sprzedania tanio

  • 13. Data: 2010-05-27 10:20:02
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    On 26 Maj, 13:44, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Przypadkowo trafilem: <http://www.youtube.com/watch?v=PR-KTKbH-ng>
    >
    > Ktos wie co tam sie stalo?
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    To byli nasi piloci na wakacjach.

  • 14. Data: 2010-05-27 13:17:26
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 27 Maj, 09:46, "kucik" <k...@o...pl> wrote:

    > kilku zahamowalo, ktos sie wywalil, a czesc z nich spanikowala, zaczela
    > hamowac i sie wywracac przed uderzeniem w kogokolwiek. Pozniej to domino -
    > na wywracajacych sie w panice, wpadali nastepni i nastepni... :)

    Nikt z was moim skromnym zdaniem nie uwzglednil najwazniejszej sprawy:
    to sie stalo na wiadukcie.
    Juz chyba wiecie po co sa ograniczenia na wiaduktach i wszelkich
    innych wzniesieniach. Paru z nich z tylu moglo cisnac trzysta (w
    dodatku na tylniej gumie) az tu nagle wyskoczyla im sciana
    motocyklistow stojaca jakies 30km/h.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba Znawca :)