  • 1. Data: 2010-05-26 12:27:18
    Temat: to byłem ja
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    Przy wjeździe na stację LPG w Prudniku doszło do mrożącego krew w żyłach
    wypadku. Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo - w
    efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty.

    http://www.tvn24.pl/0,1657982,0,1,jak-on-to-przezyl,
    wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-05-26 12:39:11
    Temat: Re: to byłem ja
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Adam pisze:
> [...]
    > wypadku. Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo
    > - w efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty.

    Witamy w nowym życiu
    :-)

    KJ

  • 3. Data: 2010-05-26 12:39:24
    Od: n...@s...com

    On Wed, 26 May 2010 14:27:18 +0200, "Adam" <A...@o...pl> wrote:

> [...]
    >wypadku. Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo - w
    >efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty.

    moge byc Twoim kolegom ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-05-26 13:06:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Adam" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypadku. Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo -
    > w efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty.

    kup se motur a abs-em

    b.

  • 5. Data: 2010-05-26 13:23:36
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-26 14:27, Adam pisze:
    > Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo
    > - w efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty.

    z jakiej "katapulty"? Liczylem na spektakularne przelecenie nad 4OO
    padaka, a tu...

    No dobra - slizg po glebie byl niezly i zatrzymanie tuz przed
    dostawczakiem! ;-)

    p.s. gratulacje dla A.S. ! :-)

    --
    pozdr
    pj z prawdziwym high-sidem na koncie

  • 6. Data: 2010-05-26 13:33:32
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 26 Maj, 14:27, "Adam" <A...@o...pl> wrote:

    > http://www.tvn24.pl/0,1657982,0,1,jak-on-to-przezyl,
    wiadomosc.html
    szacuken ;o

  • 7. Data: 2010-05-26 13:44:21
    Od: "Adam" <A...@o...pl>

    > moge byc Twoim kolegom ?

    samochodzik mi trochę uszkodziło uderzenie, wienc jak naprawie to zapraszam
    na piwo

    jk

  • 8. Data: 2010-05-26 13:56:17
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Adam pisze:

    > samochodzik mi trochę uszkodziło uderzenie, wienc jak naprawie to
    > zapraszam na piwo
    >
    > jk

    ło kurwa. zostawcie ten fake!

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 9. Data: 2010-05-26 14:14:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam" <A...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    kolina, do budy!

  • 10. Data: 2010-05-26 15:56:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 15:56:17 +0200, gildor napisał(a):

    > ło kurwa. zostawcie ten fake!

    Też się dałem nabrać :(

    A tak BTW to Anioł Stróż tamtego motocyklisty IMO zawstydził samego
    Turbodymomena skutecznością i szybkością...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.