  • 1. Data: 2009-05-19 11:37:41
    Temat: Jazda z pasazerem - odczucia
    Od: "Wieslaw" <j...@o...eu>

    Witam,

    Ciekawe czy ktos ma taki problem ja ja. Jazda samemu na motocyklu zwlaszcza
    tak bez celu to dla mnie oznacza uczucie samtnosci. Wiec zeby toego nie
    doswiadczac a jezdzic sobie motocyklem biore plecaczek jakas dziewczyne. Ale w
    czasami w czasie jazdy czuje zlosc na tego pasazera, bo wiadomo przyspieszenie
    nie to samo, hamowanie tez, i na dodatek biedze sie odpowiedzialnosc i boje sie
    o tego pasazera. Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

    Wieslaw

  • 2. Data: 2009-05-19 11:39:40
    Temat: Re: Jazda z pasazerem - odczucia
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Wieslaw" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > boje sie
    > o tego pasazera. Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

    mnie najbardziej podoba sie własnie ta samotnosc... nikt nie brzeczy nad
    uchem, nie musze sie zastanawiac czy wszystko z tylu jest ok, nie musze
    dodatkowo sie zatrzymywac.. siedze ile chce i gdzie chce....
    i faktycznie odpowiedzialnosc mniejsza...

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 3. Data: 2009-05-19 11:45:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Wieslaw napisał(a):
    > Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

    motocykle sa jednoosobowe!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 4. Data: 2009-05-19 11:53:03
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > motocykle sa jednoosobowe!

    A inne są dla pedałów

  • 5. Data: 2009-05-19 11:53:33
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > boje sie
    > o tego pasazera. Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?
    Czekaj, czekaj, tobie brakuje _mocy_ jak jezdzisz z plecaczkiem? Ciagle masz
    ta CBR1000RR?
    :)
    Musisz brac lzejsze plecaczki.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 6. Data: 2009-05-19 11:56:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > A inne są dla pedałów

    tak, zdecydowanie. Easy jest pedałem. tak.

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-05-19 12:07:51
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > tak, zdecydowanie. Easy jest pedałem. tak.

    no jak nie jak tak.
    Nie lubie bab tak? lubie facetów tak? no to jestem pedałem ( pedałką)

    P.S. kto jedzie do Lubska?

  • 8. Data: 2009-05-19 12:10:19
    Od: fv <f...@c...com>

    Wieslaw wrote:
    > Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

    Planowałem sobie pojeździć po polsce na dłuuugie wycieczki, ale jakoś bez plecaczka
    to nie wychodzi.
    Po prostu jazda z pasażerką, z którą dzieli się emocje i wspólnie dociera do celu
    jest bardziej
    satysfakcjonująca.

    Jedno czego nie lubię to krótkie wycieczki z pasażerem. Długie to co innego. Po
    takiej długiej
    wspólnej drodze (np. nad może czy w góry) pozostają wspomnienia na całe życie.

    Mnie np. GS 500 będzie się zawsze kojarzył z trudną i męczącą ale jednak bardzo fajną
    wycieczką nad
    morze. A chwil które spędziłem na motocyklu sam, po prostu jakoś z czasem nie
    pamiętam, nie
    poczytuję ich za jakiś sukces...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 9. Data: 2009-05-19 12:14:18
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

> [...]
    > zwlaszcza
    > tak bez celu to dla mnie oznacza uczucie samtnosci. Wiec zeby toego nie

    Ale zaraz, to kto zostawił kask na bankomacie? :-)

    b.

  • 10. Data: 2009-05-19 12:36:23
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Tue, 19 May 2009 13:53:33 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Czekaj, czekaj, tobie brakuje _mocy_ jak jezdzisz z plecaczkiem? Ciagle masz
    >ta CBR1000RR?

    Każdy jeden motocykl gorzej jedzie, hamuje i skręca z pasażerem niz
    tylko z kierowcą. Moc nie ma tu nic do rzeczy.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań