  • 11. Data: 2009-05-19 12:41:49
    Temat: Re: Jazda z pasazerem - odczucia
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Easy pisze:
    > P.S. kto jedzie do Lubska?

    mnie nie pytaj. ja nie wiem.

    --
    gildor
    9'99

  • 12. Data: 2009-05-19 13:11:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > Easy pisze:
    >> P.S. kto jedzie do Lubska?
    >
    > mnie nie pytaj. ja nie wiem.

    ja tez nie
    ja w ogole malo co wiem, a wszedzie mnie pelno

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 13. Data: 2009-05-19 13:18:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Wieslaw pisze:

    > Ciekawe czy ktos ma taki problem ja ja. Jazda samemu na motocyklu zwlaszcza
    > tak bez celu to dla mnie oznacza uczucie samtnosci. Wiec zeby toego nie
    > doswiadczac a jezdzic sobie motocyklem biore plecaczek jakas dziewczyne.
    > Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

    Nie masz problemu z pasazerem tylko z akceptacja samotnosci.

    U ludzi normalne.

    Niemniej jednak jesli mialbym odroznic miedzy podroza a turystyka to
    powiedzialbym, ze nawet krotka jazda samemu jest podroza.
    Z kolei nawet tylko we 2 bardzo trudno zmienic turystyke w podroz.

    KJ
    PS. Ale ja to: bez mapy, o dziwnych porach, zdjec nie robie...
    To co ja moge rozumiec z turystyki ?

  • 14. Data: 2009-05-19 13:32:22
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy jeden motocykl gorzej jedzie, hamuje i skręca z pasażerem niz
    > tylko z kierowcą. Moc nie ma tu nic do rzeczy.
    Jak zrozumialem z tego postu to CBR1000RR gorzej przyspiesza z pasazerem.
    Czyli w jezdzie miejskiej moto o mocy powyzej 150 km jezdzi gorzej?
    A ja glupi jezdzilem na R1 z plecakiem i jakos braku przyspieszen nie
    stwierdzilem. Z hamowaniem to sie zgodze, ale zeby zaraz traktowac to jako
    wade? Bezsensu. Albo jezdzisz z plecakiem spokojnie albo latasz samemu na
    "maksa".
    Ale pewnie ja to zle jezdze.
    Z drugiej strony jak ktos chce "zapierdalac" zeby nie czuc spadku osiagow to
    chyba pasazer mu niepotrzebny.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 15. Data: 2009-05-19 13:51:05
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 19.05.2009 Wieslaw <j...@o...eu> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > Ciekawe czy ktos ma taki problem ja ja. Jazda samemu na motocyklu zwlaszcza
    > tak bez celu to dla mnie oznacza uczucie samtnosci. Wiec zeby toego nie
    > doswiadczac a jezdzic sobie motocyklem biore plecaczek jakas dziewczyne. Ale w
    > czasami w czasie jazdy czuje zlosc na tego pasazera, bo wiadomo przyspieszenie
    > nie to samo, hamowanie tez, i na dodatek biedze sie odpowiedzialnosc i boje sie
    > o tego pasazera. Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

    Chodzi o to żeby dobrać odpowiednio pasażera.
    Osobiście najlepsze branie mam pod bankomatami. Kiedyś nawet znalazłem kask,
    więc teraz mogę bez problemu brać przygodne pasażerki i nie martwić się o
    ich bezpieczeństwo.

    --
    THE LARCH
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 16. Data: 2009-05-19 13:55:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ja tez nie
    > ja w ogole malo co wiem, a wszedzie mnie pelno

    no! mam nie zaglądać do lodówki? ciepłego piwa nie lubie.

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-05-19 14:17:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Wieslaw wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > dodatek biedze sie odpowiedzialnosc i boje sie o tego pasazera. Jakie
    > sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

    ja w ogole mam solówke i nikt mi sie na tył nie pcha ... bo z plecaczkiem to
    wg mnie moze być tylko konieczność, a nie przyjemnośc.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 18. Data: 2009-05-19 14:55:48
    Od: fv <f...@c...com>

    KJ Siła Słów wrote:
    > PS. Ale ja to: bez mapy, o dziwnych porach, zdjec nie robie...

    O wow! To wolno podróżować i nie robić zdjęć? Czułem się społecznym wyrzutkiem w tej
    kwestii i
    wstydliwie cykałem, "bo wypada". Dzięki za ten comming-out!

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 19. Data: 2009-05-19 15:03:06
    Od: "kristos" <c...@t...pl>

    Easy wrote:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > no jak nie jak tak.
    > Nie lubie bab tak? lubie facetów tak? no to jestem pedałem ( pedałką)
    >
    > P.S. kto jedzie do Lubska?

    co znaczy "jechać do Lubska" ?
    kristos
    885