  • 1. Data: 2013-03-15 08:11:45
    Temat: Jestem potrójnie zabezpieczony (?)
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    Ponieważ niedawno przedłużałem polisę, zerknąłem na UFG w celu
    weryfikacji. Przywykłem, że od kilku lat mam 2 polisy, tym razem okazało
    się, że mam już 3 :)

    Treść zapytania:
    "Czy pojazd o numerze rejestracyjnym [...] posiadał ubezpieczenie OC w
    ruchu krajowym na dzień 2013-03-15?"

    Treść odpowiedzi:
    Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym posiadał w podanym dniu
    następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:

    1. polisa: [...] dla pojazdu: [...]
    zakład odpowiedzialny: MTU MOJE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
    adres: Hestii 1, 81-731 Sopot
    2. polisa: 381~[...] dla pojazdu: [...]
    zakład odpowiedzialny: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
    adres: Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa
    3. polisa: PHU~[...] dla pojazdu: [...]
    zakład odpowiedzialny: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
    adres: Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa

    Trzy polisy na dwa modele samochodu i jeden numer rejestracyjny.

    Co więcej polisy 2 i 3 są na ten sam numer VIN. Mam się spodziewać, że
    przyjdzie komornik wziąć kasę za nieopłaconą nadmiarową polisę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-03-15 08:32:08
    Temat: Re: Jestem potrójnie zabezpieczony (?)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Mar 2013 08:11:45 +0100, Miroo napisał(a):
> [...]

    > Co więcej polisy 2 i 3 są na ten sam numer VIN. Mam się spodziewać, że
    > przyjdzie komornik wziąć kasę za nieopłaconą nadmiarową polisę?

    Mysle ze to zwykly burdel miedzy programistami.

    Ewentualnie ... kto wie czy ci tam ktos nie rozwiazal starej polisy i nie
    zalozyl nowej, bo od nowej jest wieksza prowizja ...

    J.

  • 3. Data: 2013-03-16 00:12:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 15 Mar 2013 08:11:45 +0100, Miroo <m...@R...o2.pl>
    wrote:

    >Ponieważ niedawno przedłużałem polisę, zerknąłem na UFG w celu
    >weryfikacji. Przywykłem, że od kilku lat mam 2 polisy, tym razem okazało
    >się, że mam już 3 :)

    Ja od północy mam nową polisę. To samo TU, przedłużenie poprzedniej
    polisy. Wg UFG:

    Treść zapytania:
    "Czy pojazd o numerze rejestracyjnym WNxxxxE posiadał ubezpieczenie OC
    w ruchu krajowym na dzień 2013-03-16?"

    Treść odpowiedzi:
    BRAK DANYCH

    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2013-03-16 08:48:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 16.03.2013 00:12, jerzu pisze:
> [...]
    > polisy. Wg UFG:
    >
    > Treść zapytania:
    > "Czy pojazd o numerze rejestracyjnym WNxxxxE posiadał ubezpieczenie OC

    Oczywiscie przeczytales co UFG napisal kilka linijek nizej pod "BRAK
    DANYCH"?

    "Ubezpieczyciele są zobowiązani w ciągu 14 dni, od daty zawarcia umowy
    ubezpieczenia, do przesłania informacji o tym fakcie do UFG*. Ze względu
    na te terminy, dane w bazie UFG są obarczone ryzykiem braku aktualności.
    Dlatego też - w celu ostatecznego zweryfikowania polisy OC i
    potwierdzenia okresu ochrony ubezpieczeniowej - zalecamy skontaktować
    się bezpośrednio z firmą ubezpieczeniową wskazaną w powyższej odpowiedzi."

  • 5. Data: 2013-03-16 10:15:49
    Od: <3...@9...101549.invalid> (Tom N)

    neoniusz w

> [...]

    > potwierdzenia okresu ochrony ubezpieczeniowej - zalecamy skontaktować
    > się bezpośrednio z firmą ubezpieczeniową wskazaną w powyższej odpowiedzi."

    Taka firma ubezpieczeniowa "BRAK DANYCH" (wskazana w odpowiedzi) nie
    istnieje OIMW ;P

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2013-03-16 10:34:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 16 Mar 2013 08:48:07 +0100, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >Oczywiscie przeczytales co UFG napisal kilka linijek nizej pod "BRAK
    >DANYCH"?

    Tak, ale dane były na 15.03, kiedy obowiązywała jeszcze stara polisa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280