  • 51. Data: 2012-01-22 14:42:26
    Temat: Re: Kabel HDMI - co polecacie
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Ale są obsługujące źle.

    > W tym, że po 4 konwersjach takie coś potrafi wygnerować krzaki.

    Cavalino daj już spokój, bo tylko się ośmieszasz. Nie masz pojęcia o
    czym piszesz, a próbujesz robić za eksperta. Żenada.

    Jingiel

  • 52. Data: 2012-01-22 14:57:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości news:

    > Cavalino daj już spokój, bo tylko się ośmieszasz. Nie masz pojęcia o czym
    > piszesz, a próbujesz robić za eksperta. Żenada.

    Żenada to jest fakt, że albo nie przeczytałeś na co odpowiadasz, albo nie
    zrozumiałeś, a mimo to postanowiłeś zabrać głos.

    Bo fakt, że Gienek krzaki wygenerował jest bezsporny, (wystarczy sprawdzić w
    jego poście), wyjaśniłem dlaczego, a udawanie że krzaków nie było (a tylko
    to zaprzeczyłoby temu co pisałem) jest próbą robienia idiotów z czytających.

    Więc gdy nie rozumiesz co czytasz, skorzystaj chociaż z przywileju siedzenia
    cicho.

  • 53. Data: 2012-01-23 09:23:08
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-01-15 22:38, roxy pisze:
> [...]
    dość
    > często korzystam z możliwości odsunięcia od ściany i obrotu w prawą lub lewą
    strone. Sądze
    > że właśnie to przesuwanie ekranu TV przyczyniło się do szybszego uszkodzenia kabli.
    > Jeszcze raz przypominam że wejscia w TV są dobre bo zmiana kabli rozwiązuje
    problem.
    > Dlatego szukam opinii o kablach które są wykonane solidnie a te ktore miałem na
    takie nie
    > wyglądały co potwierdziło się w praktyce.

    To spróbuj kabli w oplocie sznurkowym, będą mniej sztywne i nie będą przenosić tyle
    siły
    na wtyczkę co zalane plastikiem.

  • 54. Data: 2012-01-24 21:51:54
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>