  • 31. Data: 2011-10-24 13:48:44
    Temat: Re: Kalibracja baterii
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Piszesz nieprawdę.
    Choćby własny programik firmowy do notebooków IBM/Lenovo mówi co innego
    (użytkownik ma wybór w opcjach: doładowywać zawsze do maksa, czy pozwolić na
    pełne rozładowania i dopiero wtedy doładowywać).

    Aczkolwiek osobiście nie modlę się nad bateriami (podobnie jak nie modlę się
    na świetlówkami) i zwykle wiszę na zasilaczu (chocby ekran i procesor wtedy
    pracują na maksa, tak ustawiam w opcjach).
    Tym niemniej udało mi się nieco zregenerować/'naprawić' jedną padniętą
    baterię (padniętą podczas wakacji zapewne od byle jakiego invertera na 230
    volt) wyjątkowo dbając o jej cykle (z padnięcia do 3 minut stopniowo
    wydłużyłem do 20-30 minut, nie rewelacja, ale pozwala żyć i przełączyć
    zasilacz, nietypowy toughbook).

    -----