  • 41. Data: 2021-04-02 09:58:07
    Temat: Re: Kanał Sueski
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-04-02 o 00:57, Marek pisze:

    > https://vm.tiktok.com/ZMefAt2CC/

    To poważna konkurencja dla stoczni remontowych.

    https://youtu.be/FuVCszIqUcc?t=145

    WM

  • 42. Data: 2021-04-02 13:01:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...

    >https://vm.tiktok.com/ZMefAt2CC/

    Wow :-)

    J.

  • 43. Data: 2021-04-02 21:02:28
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-04-02 o 13:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

    > Wow :-)

    Nie mogę znaleźć filmu, który kiedyś oglądałem, o paniach tworzących
    spółdzielnię w Szkocji.
    Pomagają kutrom pokonywać wąski pas lądu między akwenami.
    Łódź się rozpędza i wpada na okrągłe belki, tocząc się po lądzie.
    Panie wcześniej układają wstępnie belki, a potem przenoszą te wychodzące
    z tyłu łodzi i biegną z nimi kładąc je daleko z przodu łodzi.

    Kiedyś pomagały mężom, ale zostały wdowami i teraz same muszą sobie
    radzić.

    WM