  • 1. Data: 2009-01-04 17:55:46
    Temat: Kanały sportowe Polsatu
    Od: Michał <b...@b...pl>

    W sumie Polsat ma Polsat Soprt, Polsat sport extra i Polsat sport HD.
    Formula 1 w pelnym wydaniu czyli razem z treningami jest tylko na Polsat
    sport extra. Poniewaz przymierzam sie powoli do HD to mam pytanie czy na
    Polsat sport HD tez to nadają? Czy tylko tak jak na normalnym Polsacie
    kwalifikacje i wyscigi?
    A moze ktos zna jeszcze inne kanaly HD gdzie jest Formula 1?

    Michał
    PIS przegrał z szerokim frontem. Frontem ludzi
    żonatych, mających konto bankowe i prawo jazdy.
    emalia: movie[na]eko[kropa]net[kropa]pl

  • 2. Data: 2009-01-04 19:18:45
    Temat: Re: Kanały sportowe Polsatu
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Michał wrote:

    > pytanie czy na Polsat sport HD tez to nadają? Czy tylko tak jak na
    > normalnym Polsacie kwalifikacje i wyscigi?

    Narazie PS HD nadaje same powtórki a czy będą Live, niewiadomo.

    > A moze ktos zna jeszcze inne kanaly HD gdzie jest Formula 1?

    Na Sky Sports HD ze Sky Italia? Raczej niedostępne u nas.

    > Michał

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-01-04 19:35:40
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości

    > Narazie PS HD nadaje same powtórki a czy będą Live, niewiadomo.

    F1 też? To ciekawe, bo w trakcie sezonu nic takiego nie miało miejsca.

    > Na Sky Sports HD ze Sky Italia? Raczej niedostępne u nas.

    No i jest ten drobny problem, że F1 w ogóle nie jest realizowana w HD (może
    w przyszłym sezonie). Jedyne dostępne HD, to 720p z upscalowanym obrazem.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 4. Data: 2009-01-05 16:24:33
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Wiewior wrote:

    > F1 też? To ciekawe, bo w trakcie sezonu nic takiego nie miało miejsca.

    Chyba nie. Ani razu nie widziałem powtórki na PS HD. Nawet teraz.
    Tylko na PS i PSE.

    A PS HD nadaje powtórki tylko z meczów pilki nożnej (Euro 2008),
    jakaś siatkówka i inne bzdety. Kiedy PS HD będzie miało swoją, własną
    ramówkę niewiadomo. Ale kto wie, może ten sezon F1 będzie na PS HD.
    Chociaż nikt nie wspominał o tym, a zapowiedzi mówią o Polsat Sport
    Extra (treningi, kwalifikacje, wyścig) i na Polsacie zwykłym,
    (kwalifikacje i wyścig) czyli jak w tamtym sezonie.

    Racja.