  • 1. Data: 2022-08-12 14:48:38
    Temat: Kandydaci na morderców w stolecznym MZK
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/dramatyczny-wypa
    dek-w-warszawie-tramwaj-ciagnal-dziecko-po-torowisku
    /fzg74rt
    Kiedyś niezwykle podobna sytuacja wydarzyła się mnie i mojemu dziecku, na szczęście
    kierowca nie zdążył ruszyć, być może dzięki temu
    ze podniosłem ogromny wrzask.
    Ale ja nie o tym, lecz o tym, że napisałem skargę o MPK czy jak ta kloaka się obecnie
    w W-wie nazywa.
    Odpowiedź: "monitoring zainstalowany w pojeździe nr ... linii ... nie zanotował
    niewłaściwego zachowania kierowcy".
    Trzeba było ch...a ubić na miejscu.
    No ale ubiłbym ch..a, a odpowiadał za zwierzę (jak donosi Tomasik z podkarpacia:
    ludzi wolno kopać bezkarnie, zwierząt nie).

    Tak czy inaczej wyrazy głębokiego współczucia dla rodziny ['], przepraszam Cię
    duszyczko niewinna za nasze ludzkie grzechy, płaczę
    razem z Wami.