  • 1. Data: 2022-08-10 07:31:50
    Temat: Które ubezpieczenie assistance na dwutygodniowy wyjazd?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Polecicie któregoś ubezpieczyciela co przez internet pozwala wykupić
    ubezpieczenie assistance na dwa tygodnie i które działa w razie czego?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2022-08-10 10:39:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2022 07:31:50 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Polecicie któregoś ubezpieczyciela co przez internet pozwala wykupić
    > ubezpieczenie assistance na dwa tygodnie i które działa w razie czego?

    Kiedyś dawno temu na jednen krótki wyjazd skompletowałem sobie coś z
    PZM. Sprawdź co oferują, może ci się nada.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2022-08-10 13:37:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Polecicie któregoś ubezpieczyciela co przez internet pozwala wykupić
    > ubezpieczenie assistance na dwa tygodnie i które działa w razie czego?

    Kiedyś też rozważałem, ale praktyka pokazuje, że to wydatek
    trochę bez sensu.
    W zasadzie masz tylko numer do lawety i ewentualnie może
    jakieś koło naprawia/wymienią w tej cenie.
    Tyle co assistance to kosztuje miejscowa laweta
    do najbliższego warsztatu. W praktyce jak się
    3tys km od domu zawiesiłem na skale, to asistance
    takie z AC z polisy udawało że nie rozumie o co chodzi
    a miejscowy za 50 euro mnie wyciągnął.