  • 1. Data: 2022-08-08 19:22:38
    Temat: Termin badania technicznego
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W niedziele 14 sierpnia wypada mi termin badania technicznego.
    15-go jest święto. Czy mogę pojechać na przegląd 16-go - przez analogię
    z terminami płatności, które przenoszą się na najbliższy dzień roboczy?
    Czy muszę pojechać wcześniej?
    Jacek

  • 2. Data: 2022-08-08 19:38:35
    Temat: Re: Termin badania technicznego
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Jacek w

    > W niedziele 14 sierpnia wypada mi termin badania technicznego.
    > 15-go jest święto. Czy mogę pojechać na przegląd 16-go - przez analogię
    > z terminami płatności, które przenoszą się na najbliższy dzień roboczy?

    Jedziesz 13 na plac przy badaczu aka SKP, wracasz per pedes do domku (no
    chyba, że ktoś podwiezie...)
    16 idziesz i opłacasz

    > Czy muszę pojechać wcześniej?

    Możesz

    --
    Tomasz

  • 3. Data: 2022-08-08 21:02:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/08/2022 19:22, Jacek wrote:
    > Czy muszę pojechać wcześniej?

    Ktoś coś kiedyś kombinował w prawie, żeby to było możliwe w małych
    granicach, ale chyba padło.

    Ktoś pamięta jakie były losy tego pomysłu?

  • 4. Data: 2022-08-08 21:58:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.08.2022 o 19:22, Jacek pisze:
> [...]
    > 15-go jest święto. Czy mogę pojechać na przegląd 16-go - przez analogię
    > z terminami płatności, które przenoszą się na najbliższy dzień roboczy?

    Jedź jutro. Nachuj czekać?
    Jprdl, czas umierać jak takie pytania leco.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2022-08-08 22:41:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-08-sierpnia-2022 o 21:58, LordBluzg(R)?? pisze:
    > Jedź jutro. Nachuj czekać?
    > Jprdl, czas umierać jak takie pytania leco.

    Dlaczego ma 2 razy płacić pisowi za dniówkę? ;-)

  • 6. Data: 2022-08-08 22:56:29
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Jedź jutro. Nachuj czekać?
    > Jprdl, czas umierać jak takie pytania leco.
    Prosta sprawa:
    staram się mieć przegląd w takim samym terminie, jak ubezpieczenie.
    Dzięki temu przy 3 autach nie muszę pamiętać o 6 różnych terminach.
    Jak będę co roku robić przeglądy przed terminem, to daty się rozjadą i
    cały misterny plan pójdzie..
    A poza tym jaka jest logika, że zgodnie z przepisami płatność
    przypadająca na dzień wolny może być zrobiona w najbliższy dzień
    roboczy, a przegląd auta nie??
    Jacek

  • 7. Data: 2022-08-08 23:21:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.08.2022 o 22:56, Jacek pisze:

    > Prosta sprawa:
    > staram się mieć przegląd w takim samym terminie, jak ubezpieczenie.
    > Dzięki temu przy 3 autach nie muszę pamiętać o 6 różnych terminach.

    Ja mam powiadomienia, różne. Przegląd we wrześniu a ubezpieczenie w
    czerwcu :) Dziwne, że to kiedyś zgrałeś na jeden dzień. Musiało być
    trudne ale cóż... jak ktoś jest uparty...

    > Jak będę co roku robić przeglądy przed terminem, to daty się rozjadą i
    > cały misterny plan pójdzie..

    No to Ci się właśnie rozjechało.

    > A poza tym jaka jest logika, że zgodnie z przepisami płatność
    > przypadająca na dzień wolny może być zrobiona w najbliższy dzień
    > roboczy, a przegląd auta nie??

    Dwa pytajniki oznaczają PiSiora :]

    No to tłumaczę, jak PiSiorowi. Masz 2 opcje. Pojedziesz dzień wcześniej
    (legalnie) albo dzień później (nielegalnie) Opcji zmiany kalendarza dla
    PiSiorów świat nie przewidział :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2022-08-08 23:30:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Monday, August 8, 2022, 7:22:38 PM, you wrote:

> [...]
    > 15-go jest święto. Czy mogę pojechać na przegląd 16-go - przez analogię
    > z terminami płatności, które przenoszą się na najbliższy dzień roboczy?

    Możesz pojechać wcześniej i dostaniesz termin kolejnego badania 14
    sierpnia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2022-08-09 00:58:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > 15-go jest święto. Czy mogę pojechać na przegląd 16-go - przez analogię
    > z terminami płatności, które przenoszą się na najbliższy dzień roboczy?

    Nie wydaje się by dało się przez analogię, ale wprost. Przepis mówi o
    "terminie do wykonania czynności".

  • 10. Data: 2022-08-09 01:36:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > No to tłumaczę, jak PiSiorowi. Masz 2 opcje. Pojedziesz dzień wcześniej
    > (legalnie) albo dzień później (nielegalnie)

    O kuźwa!
    To ja jeżdżę na przegląd nielegalnie?
    Zawsze później, ostatnio kilka tygodni później. Pomyślałem sobie, że w
    ten sposób, po kilku badaniach, zarobię cały rok - czyli dowód
    rejestracyjny wystarczy mi na dłużej. :D

    --
    -
    Akarm