  • 1. Data: 2009-02-20 19:43:22
    Temat: Karta TV2000 Expert - problem z głosem
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Może ktoś pomoże, problem jak w temacie. Tunerek jest w zasadziwe OK, ale
    niektóre programy z kablówki zamiast głosu mają tylko szum. To jakieś 30%
    programów, inne chodzą idealnie, na antenie też jest wszystko OK. Wie ktoś ki
    to diabeł? Inne karty (Pixel View) nie stwarzają problemów. Jakiś konflikt z
    kartą muzyczną? Ale dlaczego tylko niektóre programy? Będę zobowiązany za
    wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2009-02-20 20:30:17
    Temat: Re: Karta TV2000 Expert - problem z głosem
    Od: grafi <g...@p...one.pl>

    Czapla pisze:
> [...]
    > kartą muzyczną? Ale dlaczego tylko niektóre programy? Będę zobowiązany za

    wcisnij "a" z klawiatury. Jak reka odjal :)

    --
    grafi
    Asus P5Q Dlx|Intel Q...@...0GHz+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|8GB

  • 3. Data: 2009-02-20 22:36:39
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > wcisnij "a" z klawiatury. Jak reka odjal :)

    Jesteś genialny!

    Wielkie dzięki!

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 4. Data: 2009-03-03 21:19:01
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > wcisnij "a" z klawiatury. Jak reka odjal :)

    Dzięki wielkie, ale czy nie da się ustawić jakoś, coby on się przełączał
    automatycznie? Mam jeszcze Pixel Viev i Fly Video, radzą sobie bez kłopotów. A
    ten Expert jakoś nie chce:(

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 5. Data: 2009-03-04 09:46:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 22:19:01 +0100, Czapla napisał(a):

    > Dzięki wielkie, ale czy nie da się ustawić jakoś, coby on się przełączał
    > automatycznie? Mam jeszcze Pixel Viev i Fly Video, radzą sobie bez kłopotów. A
    > ten Expert jakoś nie chce:(

    Wystarczy użyć innego programu do kontrolowania tunera niż oryginalny
    Leadteka. Np. darmowego ChrisTV Lite, który doskonale z TV2000 Expert
    współpracuje.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 6. Data: 2009-03-05 00:31:40
    Temat: Re: Karta TV2000 Expert - problem z gĹ?osem
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Czapla" napisał:

    > Dzięki wielkie, ale czy nie da się ustawić jakoś, coby on się przełączał
    > automatycznie?

    A nie zapamiętuje? To ustaw sobie jako kraj: China. Poważnie.

    JoteR