  • 1. Data: 2009-02-20 18:20:28
    Temat: Urzadzenie wielofunkcyjne - pomoc w wyborze
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Kwota na zakup 250zł max.
    Wymogi: tanie tusze, drukarka, kopiarka, skaner.
    Urzadzenie musi byc nowe.
    Myslalem nad Lexmark X4550.
    A Wy co polecacie?

  • 2. Data: 2009-02-20 18:23:54
    Temat: Re: Urzadzenie wielofunkcyjne - pomoc w wyborze
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Kwota na zakup 250zł max.
    > Wymogi: tanie tusze, drukarka, kopiarka, skaner.
    > Urzadzenie musi byc nowe.
    > Myslalem nad Lexmark X4550.
    > A Wy co polecacie?

    laser
    np xerox 3119
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2009-02-20 19:10:54
    Od: Norbert <n...@M...com>

    glang pisze:

    > laser
    > np xerox 3119
    > pzdr
    > GL

    Cena xeroxa zaczyna sie od 750zł
    A moj max to 250.
    Do tego nie napisalem , musi byc kolor.

  • 4. Data: 2009-02-20 19:16:19
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    to Brotcher lub Canon :)

  • 5. Data: 2009-02-20 19:50:41
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Norbert <n...@M...com> napisał(a):
    > Do tego nie napisalem , musi byc kolor.

    Normalnie bym ci polecił do biura Samsunga SCX-4720FN. Siecówka po IP obsłuży
    całe biuro w wieloma komputerami
    Na ale jak kolor potrzebny w wydruku to to nie jest to.
    To chyba jednak domowe zastosowanie bo mi kolor nigdy nie był potrzebny w
    wydruku z drukarki atramentowej do zastosowań biznesowych.

  • 6. Data: 2009-02-20 20:08:25
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Gil pisze:

> [...]
    > To chyba jednak domowe zastosowanie bo mi kolor nigdy nie był potrzebny w
    > wydruku z drukarki atramentowej do zastosowań biznesowych.

    Tak , ma to być do domowego zastosowania.

  • 7. Data: 2009-02-20 20:10:54
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Gupik pisze:
    > to Brotcher lub Canon :)

    A potrafi kolega podać coś konkretnego?
    Bo jak narazie to odpowiedz jest w stylu "co kupić? - mercedesa"
    Podałem co narazie mam na oku by zmieścić się w kwocie.
    Liczyłem że może ktoś poleci coś podobnego a np. ekonomiczniejszego lub
    ciekawszego...

  • 8. Data: 2009-02-20 21:38:35
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 20:16:19 +0100, Gupik napisał(a):

    > to Brotcher lub Canon :)

    Brother DCP 135

  • 9. Data: 2009-02-20 21:40:07
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 21:10:54 +0100, Norbert napisał(a):
    /.../
> [...]
    > w stylu "co kupić? - mercedesa" Podałem co narazie mam na oku by
    > zmieścić się w kwocie. Liczyłem że może ktoś poleci coś podobnego a np.
    Do Brothera komplet tuszy chodzi na Allegro po 20 zł. Dodatkowo masz 4
    kartridże czyli jak Ci zabraknie koloru to wymieniasz konkretny.

  • 10. Data: 2009-02-20 22:30:15
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Smok Eustachy pisze:

    > Do Brothera komplet tuszy chodzi na Allegro po 20 zł. Dodatkowo masz 4
    > kartridże czyli jak Ci zabraknie koloru to wymieniasz konkretny.

    Dzieki , o takie wlasnie propozycje konkretne mi chodzi.