  • 1. Data: 2009-02-20 14:50:44
    Temat: Przywracanie systemu - jak ograniczyć
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    W viście punkty przywracania systemu zajmują kilkanaście procent powierzchni
    dysku, czy jest możliwość ograniczenia tej przestrzeni do np 5%? W xp było
    to możliwe, ale w viście nie znalazłem. Przy dużych dyskach robi się
    problem, bo chyba kilkadziesiąt GB na punkty przywracania to chyba trochę za
    dużo.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-02-21 02:13:49
    Temat: Re: Przywracanie systemu - jak ograniczyć
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gnmg3n$qfj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > to możliwe, ale w viście nie znalazłem. Przy dużych dyskach robi się
    > problem, bo chyba kilkadziesiąt GB na punkty przywracania to chyba trochę

    Tak, to na pewno zasilacz....

    Michal

  • 3. Data: 2009-02-21 10:12:10
    Od: "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl>

    > Tak, to na pewno zasilacz....

    Super dzięki za podpowiedź. Zmniejszyłem napięcie na zasilaczu i pomogło
    :)
    Założyłem potencjometr i teraz za pomocą suwaka mogę w dowolny sposób
    zmieniać ilość miejsca przeznaczonego na punkty przywracania :)

    pzdr.
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-02-21 11:43:36
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <Mariusz[WYTNIJ]Michalski[TO]@poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:gnok48$mv9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > Założyłem potencjometr i teraz za pomocą suwaka mogę w dowolny sposób
    > zmieniać ilość miejsca przeznaczonego na punkty przywracania :)

    A wiec jednak byl to problem sprzetowy :) Ciesze sie, ze znalazles wlasciwa
    grupe i udzielilem ci wlasciwej odpowiedzi... ale przyznam szczerze - wcale
    nie bylem pewien, ze to zasilacz...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 5. Data: 2009-02-22 21:18:24