  • 11. Data: 2009-01-29 11:53:18
    Temat: Re: Karta graficzna poniżej 400 zł?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:34:20 +0100, Doxent napisał(a):

    > Radeon niestety jest cieniutki jak barszczyk gdy mu włączymy Antialiasing.
    > Po prostu siada dokumentnie i nie idzie grać.

    bredzisz. zwlaszcza w przypadku takich starszych tytulow.
    mam 3870 i zazwyczaj AAx4 lub nawet 8, problemow z ktorymi ty sie zapewne
    spotkales wielokrotnie jakos nie zauwazylem
    --
    marcin

  • 12. Data: 2009-01-29 12:35:03
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    OMSON <o...@o...pl> napisał(a):

    > Myślę nad kartą grafiki ....
    ..Karta typowo do gier (Oblivion,
    > Gothic III, Clive Barker's Jericho, S.T.A.L.K.E.R.). Chodzi mi o
    > najlepszy stosunek wydajności do niskiej ceny. Moje typy:
    > Pzdr, OMSON

    Bierz 4830 ATI.
    Np.
    http://www.nokaut.pl/karty-graficzne/radeon-4830-gai
    nward-512mb-2xdvi.html
    Mam Sapphire i jest doskonały. Nowe gry do 1280x1024 chodzą prawie na max
    detalach. A jeszcze można podkręcić. No i 4830 jest oszczędny w 2D i bardzo
    chichy nawet w max 3D - Przynajmniej ten od Sapphire.
    Gainward też chyba bedzie OK.

  • 13. Data: 2009-01-29 13:48:01
    Temat: Re: Fortron 550W z Allegro (99zł)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    OMSON napisał(a):

    [...]

    > Proszę o opinie - co wart jest ten zasilacz (warto sie nim interesować)?

    Nie wierze w cuda ani w Świętego Mikolaja i myślę, że bez dokładnego
    sprawdzenia historii tych zasilaczy celem weryfikacji podanego w aukcji
    opisu nie kupiłbym. Dlaczego? Otóż mój Anioł Stróż podpowiada mi, że w
    takiej cenie sprzedaje się zasilacze używane lub takie po naprawach...
    A chodzi tu o to, że jest to konstrukcja z przed 7 lat, vide:

    http://nvision.pl/forum/index.php?s=51514f7d3f1be8fc
    3078ec6426a1cd6f&showtopic=43437&pid=656697&st=0&#en
    try656697
    http://www.chip.pl/forum/viewtopic?tid=17078&fid=5
    http://forum.pclab.pl/t391340.html

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 14. Data: 2009-01-29 14:58:30
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    januszek pisze:

> [...]
    >
    > http://nvision.pl/forum/index.php?s=51514f7d3f1be8fc
    3078ec6426a1cd6f&showtopic=43437&pid=656697&st=0&#en

    Ehhh, dzięki za postawienie mnie do pionu. ;) Już się raczej nie skusze
    na niego. :)
    Wiesz może, która seria HuntKey zasługuje na uwagę (to raczej bardzo
    efektywne zasilacze - tak przynajmniej sie utarło)?

    Pzdr, OMSON

  • 15. Data: 2009-01-30 06:36:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    OMSON napisał(a):

    > Wiesz może, która seria HuntKey zasługuje na uwagę (to raczej bardzo
    > efektywne zasilacze - tak przynajmniej sie utarło)?

    Jak dla mnie - zasilacz to Antec :) Huntkeyów nigdy na oczy nie
    widziałem ;)
    Zerknij tu: http://www.frazpc.pl/artykuly/233/Huntkey/HK400/XP
    Na końcu są też linki do testów/opisów innych zasilaczy.

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 16. Data: 2009-02-02 12:24:07
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Gil pisze:

> [...]
    nward-512mb-2xdvi.html
    > Mam Sapphire i jest doskonały. Nowe gry do 1280x1024 chodzą prawie na max

    Wszystko poza GTA4 ;-)

  • 17. Data: 2009-02-02 19:07:38
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    > P.S. Mam nadzieję, że mój stary Chieftec da sobie radę ;)

    No i daje sobie radę - nawet przy max O/C (precz z manią Watt'ów) :)

    OMSON

  • 18. Data: 2009-02-03 18:38:16
    Od: "Gil " <g...@W...gazeta.pl>

    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):
    > Wszystko poza GTA4 ;-)

    Tego nie wiem ale pewnie jakiś patch będzię od ATI.
    Tak sie składa, że ma ATI Sapphire 4870 i później kupionego Saphhre 4830 do
    drugiego komputera. Pierwszy 4870 grzał sie okrutnie dopóki nie znaazłem
    alternatywnego biosu powerplay. Zaryzykowałem flash biosu i teraz mam
    temparaturę w max 3D ok 58 stp.
    ATI dobrze wiedziało co robi i puściło najpierw 2 grzejniki 4870 i 4850 z
    dobrymi wynikami w 3Dmark a na koniec 4830 co wystarcza spokojnie dla
    rozdzielczości 1280 x 1024. Innaczej tych dwóch wcześniej w/w kart by nikt nie
    kupił jakby ATI 4830 pokazało sie równocześnie. Mimo, że cena jest ok 40 zł
    wyższa od zakładanego pułapu to polecam doplatę. Może jednak wystarczy ATI
    3870 bo 4830 pokazuje pazury dopiero przy procesorze 3 MHz.

  • 19. Data: 2009-02-04 09:00:35
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Gil pisze:

> [...]
    > wyższa od zakładanego pułapu to polecam doplatę. Może jednak wystarczy ATI
    > 3870 bo 4830 pokazuje pazury dopiero przy procesorze 3 MHz.

    A nie lepiej GF 9600GT?

  • 20. Data: 2009-02-04 09:27:48
    Od: "Tomek " <v...@W...gazeta.pl>

    To ja się może podepnę z pytaniem żeby nie mnożyć wątków.

    Potrzebuję kupić kartę graficzną PCI-E (budżetową) do następującej
    konfiguracji:

    Athlon 64 3000+ (1.8Ghz), 1GB RAM 667Mhz, płyta Gigabyte M55Plus (ze
    zintegrowaną grafiką - GeForce 6100+nForce 410), zasilacz Modecom MC-350ATX
    2.0 PFC 350W, dysk Samsung 80GB, tuner TV w postaci karty PCI, nagrywarka
    DVD, Win XP + SP3, w perspektywie jest jeszcze drugi dysk twardy.

    Chodzi o kartę, która pozwoli pograć w starsze i trochę nowsze gierki (jak
    np. Dreamfall, Fear, Wiedźmin, może nawet Bioshock) na możliwie wysokich
    detalach (w rozdzielczości 1024x768 lub oczko wyżej) oraz zajmie się
    bezproblemowo wyświetlaniem materiału HD :-).

    Jaką kartę wybrać, żeby to miało sens do takiego zestawu. Czy jest sens
    kupować jakiegoś Radeona HD 4670 albo GF9600GT/GF9600GTO (cenowo około 350
    zł), czy to nie ma sensu, bo i tak procesor jest za słaby do tych kart
    graficznych i lepiej kupić coś tańszego (HD4650?, GF9500GT?)?

    Aha, no i pozostaje kwestia zasilacza. Jakie karty pociągnie ten zasilacz
    Modecom 350W (ma 6-pinową wtyczkę do kart graf.)? Próbowałem z GF8800
    pożyczonym od znajomego, ale nie ruszyło... Czy można się spodziewać, że
    karty takie jak powyżej zadziałają na tej konfiguracji?

    Z góry dzięki za jakąś podpowiedź.
    Pozdrawiam,