  • 1. Data: 2010-11-18 20:35:18
    Temat: Streaming live
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    Witam

    Chcialbym miec podglad przez przegladarke na obraz z kamery. I nie wiem
    jak to ugryzc od strony wysylania obrazu.
    O ile umieszczenie na stronie filmu odtwarzanego z pliku nie stanowi dla
    mnie problemu, o tyle nie wiem jak umiescic obraz przechwycony z kamery.
    Jakiego programu potrzebuje ? Jak wyliczyc potrzebna przepustowosc i
    ilosc przeslanych danych dla godzinnego przekazu 720p ?
    Mozecie cos doradzic ?

    Artur

  • 2. Data: 2010-11-19 08:23:38
    Temat: Re: Streaming live
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Artur Kosmal <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jakiego programu potrzebuje ? Jak wyliczyc potrzebna przepustowosc i
    > ilosc przeslanych danych dla godzinnego przekazu 720p ?

    Vlc ma taką możliwość ale musisz wiedzieć, że nie będzie to
    real time ale obraz pokaże się z dość dużym opóźnieniem.
    (użyj wizarda).

    Andrzej.

  • 3. Data: 2010-11-19 13:06:34
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>