  • 1. Data: 2010-11-18 17:32:13
    Temat: newbie: słowa kluczowe a pozycjonowanie
    Od: j...@p...onet.pl

    Dzień dobry,
    Czytam o pozycjonowaniu bo chciałbym się nauczyć. Nasunęło mi się takie pytanie:
    Skąd Google wie które słowa na stronie traktować jako kluczowe? Przecież meta
    keywords już nie jest używane.
    Byłbym wdzięczny za info.

  • 2. Data: 2010-11-20 11:13:17
    Temat: Re: newbie: słowa kluczowe a pozycjonowanie
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 18 Lis, 18:32, j...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Skąd Google wie które słowa na stronie traktować jako kluczowe? Przecież meta

    Google umie czytać. No i czyta sobie, na przykład title sobie czyta, a
    potem całą zawartość strony też.
    A poza tym czyta sobie teksty w linkach do twojej strony zamieszczone
    na innych stronach.

    Co ciekawe: nawet, jeśli twoja strona nie ma ani jednej literki w
    tagach, ani w treści, i jest jednym wielkim obrazkiem lub fleszem o
    nieciekawej nazwie,
    ale twój kumpel zalinkuje twoją stronę u siebie na stronie, a w linku
    napisze "strona jivana", to za parę dni jak wpuszesz w google "strona
    jivana" - to google ci pokaże właśnie twoją stronę.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Strony internetowe

  • 3. Data: 2010-11-20 11:54:27
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-11-18 18:32, j...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > Skąd Google wie które słowa na stronie traktować jako kluczowe? Przecież meta

    Google traktuje prawie wszystkie słowa znajdujące się na stronie jako
    kluczowe.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.