  • 1. Data: 2023-07-20 16:24:35
    Temat: Kevin Mitnick RiP
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Jak informują media, Kevin Mitnick zmarł.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2023-07-20 19:27:08
    Temat: Re: Kevin Mitnick RiP
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u9bfum$f0o$1$sp2scf@news.chmurka.net>
    user Zbynek Ltd. pisze tak:

    > Elo
    >
    > Jak informują media, Kevin Mitnick zmarł.

    młody chłop był jeszcze.

    The cause was complications from pancreatic cancer.

    :(

    --
    Piter

  • 3. Data: 2023-07-20 22:19:38
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsB047BBB4FE0FAPanElektronik@127.0.0.1
    > in <news:u9bfum$f0o$1$sp2scf@news.chmurka.net>
    > młody chłop był jeszcze.
    > The cause was complications from pancreatic cancer.
    > :(

    [........]
    według domu pogrzebowego King David Memorial Chapel & Cemetery w Las Vegas,
    do momentu śmierci był leczony w University of Pittsburgh Medical Center.
    Diagnozę usłyszał ponad rok temu.
    pozostawił żonę, Kimberley, która jest w ciąży z ich pierwszym dzieckiem
    [...........]

    beznadziejnie to urzadzone, na smutno i beznadziejnie.

  • 4. Data: 2023-07-20 22:35:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u9c4oh$shc$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

    > beznadziejnie to urzadzone, na smutno i beznadziejnie.

    tak

    koleżanka z pracy zmarła tydzień temu.
    Zbierałem dla niej worki od płyt głównych.

    i już nie przyjdzie po odbiór.

    była i nima, zdjęli jej zdjęcie z meet our team

    kiedy przyjdzie ten dzień czarny
    i trzeba będzie odbyć ten obowiązek.

    --
    Piter