  • 1. Data: 2023-07-24 22:53:37
    Temat: M.2 Nvme ngff
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Dobry wieczór.
    Pomóżcie proszę bo ja tego nie ogarniam.
    Mam kilka dysków jak w temacie wydłubanych z różnych laptopów (głównie
    Delle i Macbooki). mam je powkładać w obudowy żeby służyły jako
    przenośny magazyn danych.
    Czy istnieje jakaś jedna obudowa, która by obsługiwała wszystkie typy
    bez względu na to z jakiego komputera wydłubany jest dysk? Podpowiecie
    jakiś link?
    Znalazłem takie coś na brytyjskim eBay - będzie to działać ze wszystkimi
    dyskami?

    https://www.ebay.co.uk/itm/204380432964?hash=item2f9
    605ea44

    Z góry dziękuję.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2023-07-25 07:51:06
    Temat: Re: M.2 Nvme ngff
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u9mo7s$4no$1$michal@news.chmurka.net>
    user Mchal M. Lechanski pisze tak:

> [...]
    > Podpowiecie jakiś link?
    > Znalazłem takie coś na brytyjskim eBay - będzie to działać ze

    za tania

    takie jak chcesz chodzą drożej

    dyski m2 bardzo sie grzeja nie zamykaj ich w plastik

    Caution:

    This only uses SSDs with the Nvme protocol, NGFF (SATA) protocols are not applicable!

    https://www.amazon.co.uk/ORICO-Aluminium-10Gbps-Exte
    rnal-Enclosure-Grey/dp/B0992Q2CR4

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 3. Data: 2023-07-25 12:09:01
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 25/07/2023 06:51, PiteR wrote:

> [...]
    > >
    > Caution:
    > This only uses SSDs with the Nvme protocol, NGFF (SATA) protocols are not

    Dziękuję bardzo!

    --
    Michał