  • 1. Data: 2009-01-15 12:12:50
    Temat: Kiedy kupić PC'ta itp.!? :)
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W jakim okresie kupować bądź też nie sprzęt komputerowy aby nie
    przepłacić tak jakby!?

    Do głowy przychodzą mi dwa pomysły:
    - nie kupować sprzętu w grudniu... ponieważ drożeje przed Świętami
    - nie kupować komputerów w maju-czerwcu... ponieważ Komunie Św. za
    pasem

    Czy w tej branży są jakieś posezonowe wyprzedaże :) Z góry dzięki za
    info. i pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2009-01-15 12:22:28
    Temat: Re: Kiedy kupić PC'ta itp.!? :)
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    XWindowsMen wyskrobał(a):
> [...]
    > pasem
    >
    > Czy w tej branży są jakieś posezonowe wyprzedaże :) Z góry dzięki za

    Lipiec/sierpień. Wtedy mniejszy ruch, taniej, przed wrześniowymi zakupami
    (szkoła itd.).

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-01-15 13:43:15
    Od: "grafi1001" <k...@g...pl>

    Okres od marca do listopada - wtedy ceny sa najnizsze.
    15 listopada ceny ida znacznie w gore

  • 4. Data: 2009-01-15 13:59:03
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    XWindowsMen napisał(a):

> [...]
    > pasem
    > Czy w tej branży są jakieś posezonowe wyprzedaże :) Z góry dzięki za

    Sprzęt kupiony teraz, za pół roku będzie tańszy, niezależnie od promocji lub
    podwyżek sezonowych. Zjawisko jest oczywiście wyraźniejsze w dłuższym
    okresie.
    Wniosek: najbardziej się opłaca nie kupować w ogóle.
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 5. Data: 2009-01-15 14:11:50
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Kerry wrote:

> [...]
    > okresie.
    > Wniosek: najbardziej się opłaca nie kupować w ogóle.

    wniosek błędny , świadczący o krótkowzroczności piszącego :)

    a nie zauważyłeś zjawiska że ceny za sprzęt w listopadzie, grudzniu,
    styczniu rosną niezależnie od tego czy to sprzęt nowy czy stary?

  • 6. Data: 2009-01-15 14:29:08
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 15:11:50 +0100, Olek napisał(a):

    > wniosek błędny , świadczący o krótkowzroczności piszącego :)
    >
    > a nie zauważyłeś zjawiska że ceny za sprzęt w listopadzie, grudzniu,
    > styczniu rosną niezależnie od tego czy to sprzęt nowy czy stary?

    We wrześniu kupiłem pena OCZ 16GB ~180 zet. W grudniu kosztował 140 ;)

  • 7. Data: 2009-01-15 15:26:26
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 15 styczeń (czwartek) gdy o godz. 13:12 *XWindowsMen* napisał(a):

    > W jakim okresie kupować bądź też nie sprzęt komputerowy aby nie
    > przepłacić tak jakby!?

    Opłaca sie kupowac gdy waluty są nisko i gdy potrzebujesz kompa, nie opłaca
    sie gdy nie potrzebujesz mocniejszego.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 8. Data: 2009-01-15 16:35:02
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Leszek K. wrote:
    > We wrześniu kupiłem pena OCZ 16GB ~180 zet. W grudniu kosztował 140 ;)

    Akurat pojemnosc pendrive'ow rosnie ostatnio w takim tempie, ze sam fakt,
    iz cena spadla tak slabo powinien dawac do myslenia. ;)

    k,

  • 9. Data: 2009-01-16 19:28:03
    Od: "AnUbIs" <u...@w...pl>

    Użytkownik "XWindowsMen" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    W jakim okresie kupować bądź też nie sprzęt komputerowy aby nie
    przepłacić tak jakby!?

    lepiej złożyć

  • 10. Data: 2009-01-16 22:26:05
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    On 16 Sty, 20:28, "AnUbIs" <u...@w...pl> wrote:

    > lepiej złożyć

    I ja go złożę :) Tylko czekam na okres kiedy najlepiej opłaca się
    wybrać do sklepu. A że w tym roku planuję starego PC'ta wymienić to
    trochę czasu mam :)